To oczywiście mały fragment, wycięty z większego zdjęcia, stąd jakość średnia. Zagadka ma dwa poziomy.
Po pierwsze - co to jest?
Po drugie - proszę podać markę i model tego czegoś.
[/IMG]
Wersja do druku
To oczywiście mały fragment, wycięty z większego zdjęcia, stąd jakość średnia. Zagadka ma dwa poziomy.
Po pierwsze - co to jest?
Po drugie - proszę podać markę i model tego czegoś.
[/IMG]
Pióro Waterman?
Pióro - dobrze, pierwszą część mamy zaliczoną. Ale Waterman - nie. :-)
pióro parker?
Parker też nie...
To mi wygląda na szybkę podglądu ilości atramentu.
Zenith 2?
Nieee, nie Zanith i zupełnie nie szybkaâŚ
sailor?
Visconti
Sheaffer, bo raczej srebrny Graf von Faber-Castell to nie jest ;)
Sheaffer, brawo Chester! No to pozostał nam model. Podpowiem, że jeśli chodzi o Sheaffera, to właśnie ukazany na zdjęciu fragment jest charakterystyczny doi konkretnego modelu...
Dla mnie każdy ma taki "pasek"...
"Pasek" może tak, ale poza paskiem⌠No nie, więcej nie podpowiem...
Legacy?
Z koloru pasowałoby takie:
Sheaffer Gift Collection 100 niebiesko stalowe 9308
Nigdy nie miałem w reku, ale piszą coś o pewnej kropce, znaku jakości?
@Piotrus117 - nie, zupełnie nie. Kolorem bym się nie sugerował, większość modeli ma różne kolory i wykończenia.
@Mamrot: blisko, ale jeszcze nie to. Dowcip polega na tym, że model, którego fragment widać na zdjęciu na pierwszy rzut oka można odróżnić od Legacy właśnie po tym, widocznym szczególe :-)
Podpowiem jeszcze: choć w niektórych sklepach pewnie można znaleźć jeszcze pojedyncze nowe egzemplarze (tak to z piórami bywa), to ten model nie jest już produkowany.
TagaLong?
--- Kolejny post ---
Wróć... To były pióra kulkowe, może zatem NoNonsense?
Nic z tych rzeczy. Myślałem,że pójdzie łatwiej. :-)
Pen For Men?
Triumph Imperial?
Mamrot - znowu Ty :-)
Dokładnie tak. Generalnie Imperial (wcześniejszy) i Triumph Imperial miały właśnie te charakterystyczne "wpusty" (czy jak to się tam fachowo nazywa) - jeden z nich widać na zdjęciu. Można zobaczyć (Google grafika) Imperiala i Legacy - chodzi o miejsce "skręcenia" korpusu z częścią przednią. W modelu Legacy widać tu gładkie połączenie, Imperial ma te maleńkie wpusty (trzy na całym obwodzie).
Mamrot zadaje!