Różnica pomiędzy 18-55 DC i 18-55 IS II.
Witam, zamierzam dokonać zakupu lustrzanki Canona EOS 1200D. Od razu mówię, że jestem początkujący w kwestii fotografii. Aparat jest możliwy do zakupu wraz z obiektywem 18-55 DC lub 18-55 IS II. Chciałbym spytać, który jest lepszy i dlaczego ? Oczywiście moje fundusze w tej chwili są ograniczone, ale w niedalekiej przyszłości na pewno dokupię dodatkowe akcesoria włącznie z lepszym obiektywem.
Odp: Różnica pomiędzy 18-55 DC i 18-55 IS II.
Optycznie i mechanicznie są chyba takie same. ISII ma stabilizację, która się bardzo przydaje. A najlepiej dopłać ok. 200zł i kup z 18-55 STM, który jest nowym i bardzo dobrym obiektywem, o wiele lepszym niż tamte 2. Albo kup samo body i dokup STM osobno (koszt ok. 400zł).
Mam zamiar, głównie focić używając statywu, więc jakoś bardzo na stabilizacji mi nie zależy. Konkretnie biorę pod uwagę taką ofertę : WYPRZEDAŻ: CANON 1200D + 18-55 DC W SKLEPIE NEONET.PL
to kup samo body i dokup używanego 18-55 STM
warto, lepszy pod każdym względem od poprzedników
Produkt sprzedawany jest jedynie z 18-55 DC lub 18-55 IS II, więc samo body trochę trudno będzie znaleźć, chociaż może się mylę. Wiem, że na allegro bym znalazł może, ale już nastawiłem się że kupuję w sklepie. Mógłbyś rozwinąć myśl " lepszy pod każdym względem od poprzedników " ? Co masz konkretnie na myśli ? :)
18-55 DC to nie jest czasem obiektyw Sigmy? Canon nigdy tak nie oznaczał obiektywu. Nie widzę najmniejszego powodu do jego kupowania. Natomiast Canonowski kit z IS jest całkiem przyzwoity pod względem optyki, ma stabilizację. Spośród tych dwóch bezwzględnie Canon 18-55 IS.
Nie ma również najmniejszych problemów z kupnem 1200D bez obiektywu. Na podstawie czego twierdzisz, że nie jest tak oferowany?
Cytat:
Zamieszczone przez
Mateusz1924