Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is
Witam z góry proszę o wyrozumiałośc jestem nowy na forum + amator w robieniu zdjęc . Posiadam aparat canon sx20is i chciałbym sobie go ustawic do robienia jak najlepszych zdjęc swojej curce podczas zabaw w domu jak i również na polu czy placu zabaw . Dlatego kieruje tutaj pytanie do ludzi którzy znają się na tym najlepiej bo zaznaczam że ustawienia domyślne są trochę słabe i zdjęcia wychodzą kiepskie . Z góry za pomoc dziękuję :)
Odp: Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is
SX20IS w zasadzie bardzo dobrze to sie spisuje jedynie przy filmowaniu - mialem go kiedys i odnosilem wrazenie, ze fotki wychodza wiecznie poruszone, mydlane , jakies takie nijakie , nawet przy probach ze statywem. Ostatnio trafil mi sie inny egzemplarz i po przetestowaniu ponownie odnioslem takie wrazenie. Musisz sam znalezc swoje ustawienia, mysle, ze stabilizator w tym aparacie nie jest jakos specjalnie skuteczny przy fotkach - zacznij od prob na krotkich czasach - ok 1/200 sek - ale co z tego wyjdzie, nie wiem. I wazne, zeby dac mu spokojnie zlapac ostrosc i poczekac na jej potwierdzenie.
A to czy jest taka możliwośc nakręcic film aparatem a potem jakieś ładne fotki wyciąc z filmu programem na komputerze żeby były w dobrej jakości ???
Cytat:
Zamieszczone przez
tomala0707
Witam z góry proszę o wyrozumiałośc jestem nowy na forum + amator w robieniu zdjęc . ...
Jadę z samochodem z Krakowa do Warszawy na jakim biegu mam jechać, aby się najlepiej jechało :mrgreen:
Ustaw aparat na AUTO lub P i zacznij się uczyć - jest w sieci wiele poradników. Wiele informacji znajdziesz na naszym forum (przyda się to: Przeszukaj Canon-Board.info przez Google )lub np. Szeroki kadr
Nie ma uniwersalnych ustawień do wszystkiego.
Najlepszy bedzie zielony kwadracik i kukulka.
Przeczytalem topic i odpowiedzialem, lecz gdy zaczalem czytac posta wlos sie na glowie zjezyl. Popraw orty i nie sciemniaj, ze masz polmrocznosc jasna (czy ciemna).