Odp: color munki photo - jak?
Link do zapisu webinarium | Zarządzanie Barwą
Warsztaty Eduweb.pl – Monitor Graficzny, kalibracja i profilowanie | Zarządzanie Barwą
Rozszerzenie .icm oraz .icc to to samo - co do zasady rozszerzenie .icc było stosowane w systemie Mac OS, natomiast .icm w systemie Windows, ale to kompletnie bez znaczenia. Pytanie, czy profil trafia do katalogu c:\windows\system32\spool\drivers\color - a jeśli tak, to ew. kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję "zainstaluj profil"
Cytat:
Zamieszczone przez
czornyj
tak jest tam ten profil. ale mnie chodzi o to ze jak wybieram w programie graficznym drukuj i chce wybrac oprofilowany wlasnie papier nie widze go-widze tylko rozne rodzaje papieru epsona a chyba powinienem go widziec aby wybrac go do wydruku.chyba ze cos nie rozumiem-sorki jestem laikiem
"Różne rodzaje papieru Epsona" to linearyzacje fabryczne - tych ostatnich nie da się zrobić, bo niestety nie ma takiej możliwości.
Musimy zatem wybrać jakieś ustawienie dla papieru Epsona, który jest podobny do papieru na jakim tworzymy profil, a następnie wydrukować wzorzec. Ważne jest, by zapamiętać ustawienia użyte podczas drukowania i później się ich trzymać, oraz by użyć opcji ICM - off (no color adjustment).
Jakiego programu używasz do drukowania? Nie wszystkie obsługują nowszą wersję ICC.
Cytat:
Zamieszczone przez
simon83
Jakiego programu używasz do drukowania? Nie wszystkie obsługują nowszą wersję ICC.
po obróbce zdjęcia używam do wydruku dołączonego do epsona programu Epson Easy Photo Print
Dzień dobry,