Zdjęcia na lodowisku - jaki sprzęt w rozsądnej cenie.
Witam!
Jestem początkującym użytkownikiem. Pasjonujący się hokejem pisanie o nim od pewnego czasu robiącym też zdjęcia. xxxxxxxxxx
Sprzęt to okazjonalnie kupiony aparat canon power shot sx10is. Jak wiecie szału nie ma. Proszę doradźcie coś w rozsądnej cenie tak żeby sprawiło się podczas spotkań hokejowych zwłaszcza, że tam dużo ruchu, akcji a ze światłem różnie. Ogółem coś używanego nawet ale tak żeby współgrało. Pomóżcie skompletować jakiś sprzęt. Z góry dziękuję!
Odp: Zdjęcia na lodowisku - jaki sprzęt w rozsądnej cenie.
Na początek dobrze by było jakbyś określił budżet jaki planujesz przeznaczyć na zakupy :) Będzie łatwiej :)
A więc tak z tego, co się już troszku orientowałem za aparat (pewnie używka) do 1500zł dam, a obiektyw coś tam czytałem i tak pewnie zostanie wzięcie na raty. Ktoś mi doradził 500D i do tego ewentualnie canon 70-200 2,8 bądź 70-200 4L bądź sigma 70-200. Co o tym sądzicie? Osobiście nie stać mnie na jakieś duże wydatki. to hobby, ale obecne zdjęcia mnie nie cieszą tym bardziej gdy oglądam inne. A hokej ma to coś w sobie. Na aparat sobie kasę uzbieram ale obiektyw już będzie ciężko, bo ceny są na dość wysokim pułapie. Ktoś pomyśli z czym do ludzi, ale może kiedyś będzie mnie stać na coś nowego i idealnego. Póki, co doradźcie jakiś zestaw dla pasjonata sportu, ale nie koniecznie mega profesjonalny...
Moja sugestia, po dość długim użytkowaniu: 1DmkII (z N lub bez) z rozsądnym przebiegiem (poniżej 100tyś) i sigma 70-200 2.8 II (tylko wczesniej przetestowana). Ten korpus bije na głowe wszystko inne w foto sportowej w tym zakresie cenowym.
Zrobione 1DmkII i 50.1.8
Cross Country | digart | digart.pl