chcialbym kupic Samyang 8mm f3.5 + lampa Tumax 386AFZ czy ktos wie jak to razem pracuje? jelsi zly watek przeniescie, jestem amatorem licze na wyrozumialsc :D dzieki i pozdrawiam
Wersja do druku
chcialbym kupic Samyang 8mm f3.5 + lampa Tumax 386AFZ czy ktos wie jak to razem pracuje? jelsi zly watek przeniescie, jestem amatorem licze na wyrozumialsc :D dzieki i pozdrawiam
Pracuje świetnie ale ciężko jest podpiąć lampę do obiektywu, przydał by się jakiś korpus ;-)
A poważniej to jeśli dobrze rozumiem pytanie to żadna lampa nie doświetli Ci całego kadru przy 8mm
widac idziesz po najtanszej lini oporu... samyang jest ok ale lampa... z myslą do tego obiektywu... i to jeszcze tej klasy... serce boli
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
a zeby nie bylo ze na temat pisze to powiem tak, obiektyw ładnie tworzy efekt rybiego oka a lampa błyska
fish-eye + 430EX II = doświetlony sam środek kadru na dworzu
Ryba i taka lampa nie pasują do siebie.
o to ja się podepnę pod temat, bo mam taki problem właśnie. nie wiecie może czy lampa ze stofenem na wprost nie pokryje całego kadru przy sammym?
ok. dzieki za profesjonalne odpowiedzi. troche zle zaczalem.
canon 450D i kit obiektyw. totalna amatroszczyzna i nie za duze srodki finansowe. Zaczynam zabawe poki co od fotografowania w malych klubach, malych kameralnych koncertow, malych kameralnych imprez (powiedzmy)
Jak juz wspolmnialem amator i male srodki finansowe totez i wymagan nie mam zbyt wygorowanych a wrecz niewielkich. Do lampy polecony mi zostal dyfuzor kulisty. no chyba, ze ktos z Panstwa ma lepsza propozycje w tym przedziale cenowym bede wdzieczny
pozdrawiam
Jak już chcesz lampe w dobrej cenie i nie tylko to kup np Nissina Di622. Zacna lampka :)
Fotografuje tumaxem 384AFZ w plenerach i jestem z tej lampy zadowolony stosunek ceny do jakości jest w sam raz.
To bardzo dobre rozwiązanie dla kogoś kto potrafi opanować i wykorzystać pełen manual lampy, a nie ma ciśnienia na wydawanie czterocyfrowej sumy.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!