oficjalna odpowiedź na bezpodstawne zarzuty
Jest mi bardzo przykro, że konkurencja zniża się do tak niskiego poziomu i wypisuje kłamstwa na temat naszego sklepu na forach internetowych. Proszę zauważyć nieścisłości, które ten Pan podaje w swojej wypowiedzi. Po 1. Jeżeli ktoś wpłaciłby jakąkolwiek kwotę na poczet aparatu, którego nie dostał, na pewno chciałby ją odzyskać - są ku temu odpowiednie instytucje takie jak policja, sąd, rzecznik praw konsumenta. NIGDY NIE BYŁO W NASZYM SKLEPIE SYTUACJI, ABY KLIENT ZOSTAŁ BEZ TOWARU I PIENIĘDZY.
Po 2., gdy sklep zmieniał nazwę, to był czas, gdy istniał pod dwoma i NIGDY NIE ZNIKNĄŁ Z RYNKU. Po 3. Czy nie widzą Państwo, że tą opinię napisała/ły dokładnie te same osoby, co "ostrzeżenie" na innej stronie.
A oto oficjalna odpowiedź sklepu na te bezpodstawne zarzuty:
Odpowiadając na bezpodstawne zarzuty tzw. "uczciwych sprzedawców", którzy nie mają na tyle cywilnej odwagi, by ujawnić swoich danych, tak jak przedstawili naszą firmę.
Czy ktoś, kto nie ma sobie nic do zarzucenia wysyła meile z groźbami...., składa zamówienia w sklepie, których nawet nie ma zamiaru odebrać i ukrywa swoją tożsamość pod nr ip ze Stanów Zjednoczonych ......????????
Nasz firma nie ma NIC wspólnego z japanfoto!!!! ŻADEN klient nie został NIGDY przez nas oszukany. Jeżeli nie byliśmy w stanie zrealizować zamówienia, zawsze klient był o tym informowany i nie ponosił w związku z tym żądnych kosztów.
Kupując u nas jakikolwiek sprzęt wystawiamy fakturę Vat lub paragon fiskalny, z czego rozliczamy się regularnie z Urzędem Skarbowym.
Bezpodstawny jest również zarzut, iż za każde zamówienie żądamy przedpłaty na konto. Opcja pobraniowa jest jak najbardziej dostępna. Nieuczciwa konkurencja, które rzekomo sprawdziła dogłębnie nasz sklep, złożyła w nim kilkanaście zamówień, na sprzęt o bardzo wysokiej wartości, sprowadzany tylko na zamówienie. Ponieważ mieliśmy bardzo wiele przypadków, gdzie klient zamawiający takie aparaty, po prostu ich nie odebrał, zostaliśmy zmuszeniu do pobierania, w takich wypadkach, chociażby zaliczki, aby w ten sposób sprawdzić uczciwe zamiary klienta. Jak widać nie jest to bezpodstawne. Owi "uczciwi sprzedawcy" zamawiali bardzo drogi sprzęt, sprowadzany na zamówienie i z tego co widać nie mieli zamiaru go odebrać. Dzwoniąc na numery telefonu podawane w zamówieniach w celu weryfikacji, osoby odbierające telefony nic nie wiedziała o jakichkolwiek zamówieniach w naszym sklepie. Konkurencja podpisuje się więc fałszywymi danymi, a zamówienia zostały złożone z ip ze Stanów Zjednoczonych.
W takiej sytuacji wolimy realizować zamówienia rzetelnych klientów, którym naprawdę zależy na towarze.
Sprzęt sprzedawany przez nasz sklep jest NOWY i NIEUŻYWANY. Ostatnio wprowadziliśmy opcję pozostawienia starego sprzętu w rozliczeniu, z czego klienci bardzo są zadowoleni. Sprzęt odkupywany od klientów jest sprzedawany jako używany, co znajdą Państwo na naszej stronie.
Opinie wystawione bluesklep, są adekwatne do powyższego wpisu, co utwierdza nas w przekonaniu, że nagonka na nasz sklep trwała od dłuższego czasu. Proszę zwrócić uwagę, że negatywne wypowiedzi na temat sklepu zaczęły się od określonego momentu, a wcześniej jego opinia była nienaganna. Dopiero w chwili obecnej zaczęliśmy sprawdzać wszystkich naszych klientów pod względem ich rzetelności, co upewniło nas w przekonaniu, iż wszystko to zostało napisane przez "uczciwych sprzedawców".
Nasza firma istnieje nieprzerwanie od 2001 roku, co można sprawdzić. Taki długi czas współpracy z naszymi dostawcami pozwolił na wynegocjowanie bardzo atrakcyjnych cen, a fakt, iż nie zatrudniamy całej rzeszy ludzi i nie musimy utrzymywać magazynów, pomniejsza marże narzucane na towar. Dzięki temu mogą Państwo taniej kupić sprzęt o którym marzą. A ci "uczciwi sprzedawcy" zapętlili się w kosztach i przegrywają z uczciwą konkurencją łapiąc się podłej, nieuczciwej gry.
Wszelkie zmiany jakich dokonaliśmy, są zasługą Państwa - ZADOWOLONYCH KLIENTÓW - których opinii ZAWSZE wysłuchujemy i których szanujemy. Dziękujemy Państwu za zaufanie, którym nas Państwo obdarzyli i mamy nadzieję, że nie dadzą się Państwo wykorzystać do takich brudnych, nieuczciwych gier.
Warto podkreślić, że nasz sklep działa również stacjonarnie i wszelkich zakupów można dokonać na miejscu w Pruszczu Gdańskim.
NA WSZELKIE PAŃSTWA PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI CHĘTNIE ODPOWIEMY DROGĄ MEILOWĄ LUB TELEFONICZNĄ.
Fakt naruszenie dobrego imienia i wysyłania meili z groźbami został zgłoszony na policję.
A oto nr IP: 66.230.230.230, z którego składane były zamówienia oraz wysłany został list z pogróżkami. Zainteresowanym możemy udostępnić log.
Strony, na których można sprawdzić wiarygodność numerów IP osób piszących oczerniające opinie sklepu lider24 (Kalifornia, USA) to:
http://www.db.ripe.net/whois
albo tu: http://cqcounter.com/whois/