http://www.photo.net/equipment/tamro...18_review.html
Wersja do druku
"designed for APS-C sensor cameras"
Odpada. Sigma 12-24 milutka - macalem ja chwile w Niemczech i dosc male (jak na ultra-wide i w porownaniu do EF-S 10-22 ktorego w tej samej chwili wtedy macalem) dystorsje mnie mocno do niej zachecily :)
Jak kazde szklo Di-II.Cytat:
Zamieszczone przez Vitez
A co... przesiadasz sie na jedynke? :lol: :DCytat:
Zamieszczone przez Vitez
jak ogladam te sample i porownuje z Tokina 12-24, to wychodzi czarno na bialym, ze Tamron wrocil do swojego zwyczajowego poziomu i popelnil kolejne guano...
malo ze kiepskie, to jeszcze drozsze od Tokiny, ktora to szklo nosem wciaga.
Ciagle mam nadzieje ze Canon wypusci cos pomiedzy 1 a 20D, z cropem 1.3x nie APS-C :roll: .Cytat:
Zamieszczone przez kavoo
Jak nie zrobi tego w ciagu roku to moze analogowa 3ka. Czyli - zbieram szkla full-frame only 8)
Czekaj tatka latka ;-)Cytat:
Zamieszczone przez Vitez
Tylko uważaj Vitez... Bo kupisz 3-kę, zaczniesz sam wywoływać czarno - białe negatywy...
I się okaże, że cyfra CI coraz mniej potrzebna.
:D
A tak swoją drogą - to nie wystarczy Ci 33/30? Jednak z dwa tysiące różnicy. :)
30/33 to sprzet amatorski... a Vitez (jak sam napisal) juz jakis czas temu awansowal na advanced amateur level :twisted:Cytat:
Zamieszczone przez adamek
Na tym poziomie zaawansowania nie wypada brac do reki sprzetu amatorskiego ;-)
hmm
W ramach czepiania się: 33, to ta sama półka, co 10 i 20D --> zaawansowany amator.
Nawet funkcje fotograficzne mają chyba generalnie te same... poza brakiem złącza lamp studyjnych w 33 (co załatwiam przejściówka, za złotych 20 :) )
Ta 20D to tez sprzet amatorski w rekach amatora, analogicznie np Canon G5 moze byc profesjonalny w rekach profesjonalisty wiec twoj 20D tez moze byc amatorski jak i 1Ds ;-)Cytat:
Zamieszczone przez kavoo
Pozdr.
snp