Tarcza antykryzysowa dla fotografów?
Mamy epidemię, dużo firm nie działa. Pracuję jako freelancer. Trochę z wydawnictwami, trochę stocki, trochę ilustracji na zamówienie. Generalnie 99% mojego dochodu w PIT to prawa autorskie. Nie mam działalności gospodarczej. Płacę podatki w Polsce.
Czy ktoś jest w podobnej sytuacji i wybadał sytuację z tarczą antykryzysową? Moje dochody spadły o 40-60%.
Odp: Tarcza antykryzysowa dla fotografów?
Nie wiem, ale się wypiszę:
Do głowy przychodzi mi jedynie ZUS i jego "Świadczenie postojowe dla osób, które wykonują umowy cywilnoprawne (umowy zlecenia, agencyjne, o dzieło)",ale pewnie już o tym wiesz.
Chciałem Ci odpowiedzieć z jakich świadczeń możesz skorzystać, ale moderator, którego wsadzili tu z innego forum, tolerujacy dowolne posty swoich kumpli, mój post usunął.
Cytat:
Zamieszczone przez
tomfoot
Chciałem Ci odpowiedzieć z jakich świadczeń możesz skorzystać, ale moderator, którego wsadzili tu z innego forum, tolerujacy dowolne posty swoich kumpli, mój post usunął.
Ale zapomniałeś już dodać o ekstra dodatku o złodziejach z jednej z partii jaki umieściłeś w usuniętym wpisie :twisted:
Wątek pozostaje otwarty ale wszelkie wpisy polityczne będą cięte bez litości.
Cytat:
Zamieszczone przez
Kolekcjoner
Ale zapomniałeś już dodać o ekstra dodatku o złodziejach z jednej z partii jaki umieściłeś w usuniętym wpisie :twisted:
Wątek pozostaje otwarty ale wszelkie wpisy polityczne będą cięte bez litości.
To mógł skasować te dwie literki, jeżeli tak bardzo go ta prawda zabolała. Zresztą to nie jest istotne. W obecnej sytuacji rząd przygotował potężne wsparcie dla małych przedsiębiorstw. Wszystko jest na stronach ZUS i PUP. Wszystko można zrobić zdalnie, pliki są banalnie uproszczone, etc.
Cytat:
Zamieszczone przez
tomfoot
To mógł skasować te dwie literki, jeżeli tak bardzo go ta prawda zabolała. (...)
W dzisiejszym świecie Facebooków, Twitterów i innych "mediów" prawda jest bardzo względnym pojęciem i nie ma jedynej słusznej.