[Italy] Gdy mam czas to zdjęcia robię...
A czasu brakuje na cokolwiek......
Jednak kiedy znajdę wolną chwilę poza pracą i pasją jaką są góry, połażę i porobię zdjęcia.
Kilkanaście dni temu przyszedł do mnie całkiem nowiuteńki obiektyw Sigma 150-600 C.Może demonem szybkości AF w porównaniu z modelem Sport nie jest, ale co dla mnie ważne waży 1kg mniej.Plecak Lowepro Flipside 500 AW też swoje waży -2 kg, głowica plus statyw to następne 2 kg , plus inne klamoty i lekko na plecach nie będzie :)
Dziś wrzucę kilka zdjęć wykonanych tydzień temu nad jedną z rzeczek wpadających do Morza Ligurskiego.
Aparat Canon 60d i w/w obiektyw -ustawienia fabryczne.A jak znajdę czas to poprzez usb Docka poustawiam mu swoje priorytety-tu myślę o szybkości AF.
Nie znam się na ptakach ale myślę że to czapla siwa - ewentualnie proszę o poprawę.Kadr zrobiony rankiem jak słońce się podnosiło a Ją/Jego wypatrzyłem wśród trzcin.Znaczna odległość ok 200 m.Crop.
nr 1
Airone cenerino by bogdan l, on Flickr
nr 2
cormoran /cormorano by bogdan l, on Flickr
Gdy już dochodziłem do ujścia rzeczki do morza podpłynął do mnie łabędź
nr 3
Łabędź /cigno by bogdan l, on Flickr
--- Kolejny post ---
A tak się przedstawił :)
nr 4
Untitled by bogdan l, on Flickr
Odp: [Italy] Gdy mam czas to zdjęcia robię...
Tom77 nie to nie crop
Nie jestem z niego zadowolony bo jakościowo kicha.Ale wszędzie kolory w kolo jakieś takie nijakie, po
zrobieniu ok 20 kadrów i tak ten wybrałem jako w miarę ok.Choć muszę przyznać dużo czeka mnie nauki :)
Cytat:
Zamieszczone przez
italy
Tom77 nie to nie crop
Nie jestem z niego zadowolony bo jakościowo kicha.Ale wszędzie kolory w kolo jakieś takie nijakie, po
zrobieniu ok 20 kadrów i tak ten wybrałem jako w miarę ok.Choć muszę przyznać dużo czeka mnie nauki :)
Sam myślałem nad T150-600 albo S150-600 ale jak ma to tak wyglądać to zostawię 100-400 i 400 5,6 i będę cropy robił.
1 zdjęcie 600mm i 1/50s to z reki ?