Canon 700D uszkodzony wyświetlacz?
Jestem posiadaczką Canon 700D od półtorej miesiąca, dziś zauważyłam w prawym górnym rogu taką podłużna kropkę że tak to nazwę. Wyświetlacz wyczyściłam, zdjęcia zrzucone na kompa ok więc ewidentnie pojawiło się jakies uszkodzenie w wyświetlaczu LCD. Czy ktoś miał taką przygodę? Warto już oddać do reklamacji? Nie ukrywam, że popsuło mi to humor konkretnie...
Odp: Canon 700D uszkodzony wyświetlacz?
Cytat:
Zamieszczone przez
kunislawa
Jestem posiadaczką Canon 700D od półtorej miesiąca, dziś zauważyłam w prawym górnym rogu taką podłużna kropkę że tak to nazwę. Wyświetlacz wyczyściłam, zdjęcia zrzucone na kompa ok więc ewidentnie pojawiło się jakies uszkodzenie w wyświetlaczu LCD. Czy ktoś miał taką przygodę? Warto już oddać do reklamacji? Nie ukrywam, że popsuło mi to humor konkretnie...
Mi tez każda kropka psuje humor konkretnie
Liczyłam na poważną odpowiedź, jestem amatorem i to moja pierwsza lustrzanka, także dopiero poznaję sprzęt a tu taka niespodzianka słaba.
Cytat:
Zamieszczone przez
kunislawa
Liczyłam na poważną odpowiedź, jestem amatorem i to moja pierwsza lustrzanka, także dopiero poznaję sprzęt a tu taka niespodzianka słaba.
A ja liczyłem na to, że dolar pójdzie w dół i kupię taniej obiektywy.
A na powaznie. Aparat nowy, na gwarancji ?
Myślę że masz zarysowany ekran.Ale jeśli będzie Cię to gnębić całą noc podejdź do serwisu.
Aparat na gwarancji, nie wygląda to na rysę, nawet tysiąca zdjęć chyba jeszcze nie zdażyłam zrobic.
--- Kolejny post ---
Ile trwa naprawa na gwarancji? Jak zgłosze się do sklepu to pewnie aparat pojedzie dalej do naprawy?
Cytat:
Zamieszczone przez
kunislawa
Aparat na gwarancji, nie wygląda to na rysę, nawet tysiąca zdjęć chyba jeszcze nie zdażyłam zrobic.
--- Kolejny post ---
Ile trwa naprawa na gwarancji? Jak zgłosze się do sklepu to pewnie aparat pojedzie dalej do naprawy?
Pewnie tak będzie w końcu muszą zobaczyc co się zepsuło i to ewentualnie naprawić