Sprzęt do sportów - dla nowicjuszy
Hej, mam mały problem z wyborem body i obiektywu(ów?). Jako, że nigdy nie miałam do czynienia z Canonami nie wiem jak dobrze wybrać. Potrzebuję sprzętu, który nie jest drogi (na takiego używanego 700D już mnie nie stać). Musi sprawdzić się z szybkością autofokusu i celnością, ponieważ zamierzam wykorzystywać go do zdjęć sportowych, w dynamice. Jestem początkująca w sferze C więc nie musi być to zaawansowany sprzęt, tylko zależy mi by dawał radę w takich sytuacjach.
Mój budżet to tysiąc złotych (+/-), więc w takich widełkach cenowych musi zmieścić się body wraz z obiektywem, a co rusz mam pewność do sprzętu, jest on za drogi. Laik prosi o pomoc :?
Odp: Sprzęt do sportów - dla nowicjuszy
Tysiac na body czy tysiac na body z obiektywem?
Za 1000zl body z obiektywem do sportu? Lol, nie ma opcji.
1000zl body to 40d za jakies 600zl i doloz do obiektywu na poczatek 70-200 f4 L albo stalka 85 1.8
Musisz sobie zdac sprawe, ze 1K to relatywnie niska kwota, a Twoje wymagania sa (zdaja sie byc) wysokie ;).
Cytat:
Zamieszczone przez
Damnn
Hej, mam mały problem z wyborem body i obiektywu(ów?). Jako, że nigdy nie miałam do czynienia z Canonami nie wiem jak dobrze wybrać. Potrzebuję sprzętu, który nie jest drogi (na takiego używanego 700D już mnie nie stać). Musi sprawdzić się z szybkością autofokusu i celnością, ponieważ zamierzam wykorzystywać go do zdjęć sportowych, w dynamice. Jestem początkująca w sferze C więc nie musi być to zaawansowany sprzęt, tylko zależy mi by dawał radę w takich sytuacjach.
Mój budżet to tysiąc złotych (+/-), więc w takich widełkach cenowych musi zmieścić się body wraz z obiektywem, a co rusz mam pewność do sprzętu, jest on za drogi. Laik prosi o pomoc :?
Masz bardzo specyficzne poczucie humoru :).
Cytat:
Zamieszczone przez
Damnn
Jakie to sporty, szachy czy joga? Za mało danych, ale i tak budżet zwiększ do pięciu, albo lepiej dziesięciu tysięcy złotych.
Za te pieniądze to niestety NIEDASIE.