[Paviarotti] portrety, test beauty-disha
Witam! to mój pierwszy temat w dziale "Nasze fotografie" także z góry przepraszam jeśli popełniłem jakiś błąd przy tworzeniu tematu.
Chciałbym się podzielić kilkunastoma kadrami wykonanymi niedawno. Miał to być test beauty-disha z gridem i lampy studyjnej Quantuuma. Temat dla mnie nowy, bo do tej pory używałem tylko blendy i rzaaadko softa. Miejscami dorzuciłem jeszcze lampkę z niebieskim żelkiem.
Obróbka w sumie kosmetyczna - tylko podstawy w LR.
Proszę o ocenę i wskazówki co mógłbym poprawić :)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Odp: [Paviarotti] portrety, test beauty-disha
Fajne, ale przekrwione oczy troszkę rozpraszają. Nie znam się na takich zdjęciach, ale na dwóch ostatnich paznokcie trochę "wystają ze zdjęcia". :)
Przyjemnie się je ogląda, wrzuć więcej.
Nad oczami mogłem popracować w PSie, ale po prostu nie chciało mi się tego robić. Jak będę robił jakieś powiększenia to pewnie to poprawię.
4 byłby ok gdyby grzywka nie przysłoniła oka w dziwnym miejscu , poza tym to jeszcze 13 jakoś się broni.
MZ grid tej modelce dobrze nie robi, wychodzą przez niego zbyt ostre cienie na nosie.
Zdjęcia z góry powodują że i tak cienka górna warga prawie całkiem znika.
Tło ze zdjęć od 4-8 całkiem fajnie ale ja bym odsunął od niego modelkę - dzięki temu masz fajny bokeh jak na zdjęciu nr 4
Quote:
Originally Posted by
Paviarotti
Nad oczami mogłem popracować w PSie, ale po prostu nie chciało mi się tego robić. Jak będę robił jakieś powiększenia to pewnie to poprawię.
dążenie do perfekcji prowadzi do sukcesu :)
przyjemne portrety, 6. bardzo ładna, delikatna.
4. byłaby najlepsza gdyby nie grzywka...
8. również przykuła moją uwagę na dłuższą chwilę
Quote:
Originally Posted by
kaindox
Zdjęcia z góry powodują że i tak cienka górna warga prawie całkiem znika.
No racja, ale w sumie czy od dołu czy z góry to i tak jest cienka, różnicy wielkiej nie ma ;)
Quote:
Originally Posted by
Norberto
dążenie do perfekcji prowadzi do sukcesu :)