[er_er_er] Taka mala galeryjka
ok... Zaczne tak.
Poniewaz to moj pierwszy post na tym forum (przesiadlem sie z innego systemu) chcial bym sie przedstawic i napisac pare slow o sobie
Jestem Rafal mam 26 lat fotografia stala sie moim zyciem okolo 6lat temu ale tak na powaznie z mysla o przyszlosci w tym kierunku dopiero ze 3lata.
na chwile obecna nie jestem ukierunkowany w konkretna dziedzine foto - jestem w trakcie odnajdywania sie :) ok... starczy nudzenia.
Milo mi ze moglem tu do Was dolaczyc.
Licze na konstruktywna opinie co do moich zdjec.
AAAA i przepraszam za pisownie ale posiadam okrojona wersje systemu ktora nie posiada PL ustawien klawiatury.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Odp: [er_er_er] Taka mala galeryjka
Sorry za szczerość, ale jak na 6 lat życia fotografią to nic ciekawego nie pokazałeś. Zwłaszcza pierwsze trzy fotki w zasadzie nic nie przedstawiają... Synagoga jak to synagoga, o portrecie się nie wypowiadam bo to nie mój temat, jeszcze te wieczorne portowe trochę ratują sytuację. Ale też na kolana nie powalają, zwłaszcza ten podział przez środek kadru w drugiej fotce :-). Miejskie MZ rażą ilością przepaleń, nawet jeśli był to zamierzony efekt.
Jeszcze co do portretu to uważaj na tło, bo te resztki napisu nad głową mocno psują kadr :-)
Cytat:
Zamieszczone przez
dzidofon
Sorry za szczerość, ale jak na 6 lat życia fotografią to nic ciekawego nie pokazałeś.
Bardziej bym powiedzial ze 3 i to tez ciezko gdy pociecha pochlania wiekszosc czasu... obiecuje ze teraz sie przyloze :)
Cytat:
Zamieszczone przez
dzidofon
Jeszcze co do portretu to uważaj na tło, bo te resztki napisu nad głową mocno psują kadr :-)
ajjj nie to wrzucilem.... SORRY moja pomylka wyczyszczone siedzi na HDD
Cytat:
Zamieszczone przez
dzidofon
Miejskie MZ rażą ilością przepaleń, nawet jeśli był to zamierzony efekt.
Byl zamierzony...
OK dzieki za wazne slowa. kilka nast wrzucam
15
16
17
18
19
20
podejscie nr2 do miniaturyazcji :)
21
22
23
24
czekam na opinie