[Shantae] Świat moimi oczami.
Witam!
Zajmuję się fotografią amatorsko od ok 3 lat ale dopiero od ok 8 miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką lustra, fotografuję wszystko to, co w jakiś sposób mnie oczaruje.
Stworzyłam galerię ponieważ wiem że znajdują się na tym forum osoby które posiadają ogrom wiedzy na temat fotografi i liczę na konstruktywną krytykę:) taką z której będę mogła wyciągać wnioski i ulepszać swoje umiejętności w tej dziedzinie:).
Pozdrawiam!!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Re: [Shantae] Świat moimi oczami.
4 jak dla mnie jest ekstra!
Sent from my MT11i using Tapatalk
Odp: [Shantae] Świat moimi oczami.
Tak przyglądam się tym portretom i chyba za płytką GO mają, szczególnie 5 (poza tym zdjęcie bomba!). Drzewa 9 i 10 trochę niedopracowane, pomysł ok, wykonanie nie do końca... 6 i 8 super, obydwa mają klimat choć są zupełnie z innej dziedziny :)
najciekawsze (kompozycja, dynamizm) jest, jak dla mnie, nr 2
brawo!
nie tworzy się galerii dla znawców, którzy "posiadają ogromna wiedzę", raczej dla ludzi wrażliwych na obraz i jego przekaz
to jest jednak forum sprzętowe, więc spodziewaj się się raczej uwag technicznych (być może właśnie takich oczekujesz)
powodzenia
2 - Ciekawy pomysł by sfotografować las na dłuższym czasie i ruszyć aparatem na boki w celu rozmycia obrazu :) Zdjęcie jest ciekawe, wygląda malarsko. Taki był zamysł czy wyszło "w praniu"? Poza tym portrety całkiem dobre.
poruszony las to jest 1
pomysł b. "oklepany"
Panbary : Tak wiem że mam problem z dobraniem odpowiedniej głębi :) i dzięki za potwierdzenie mojego przypuszczenia :), "cienie" drzew były robione kompaktem SX10IS dlatego taką
mają słaba jakość no ale jakoś lubię te zdjęcia dlatego je wrzuciłam:).