-
[kosio] ludzie
zachęcony pozytywnym przyjęciem w listopadowym konkursie na fotografię miesiąca (całe 2.67% głosujących) postanowiłem poprosić was o uwagi i opinie, może się w końcu nauczę robić dobre zdjęcia.
czekam na konstruktywną krytykę (subiektywna, niekonstruktywna też może być).
-
Odp: [kosio] ludzie
-
ok ale dlaczego?? takie stwierdzenie nie spowoduje, że będę robił lepsze zdjęcia a bardzo chciałbym, więc co spowodowałoby mniejszą "koszmarność" tego zdjęcia twoim zdaniem?
-
Powiedziałbym, że 'koszmar' to idealnie pasujące słowo.
Kompozycji i tym podobnych komentował nie będę, bo się na tym kompletnie nie znam, ale ten człowiek naprawdę wygląda, jakby był wzięty prosto z planu jakiegoś horroru lub czegoś podobnego.
Ma podbite oczy, straszną fakturę i kolor skóry, jest cały brudny i do tego otacza go jakaś dziwna poświata (czyli nieźle zaszalałeś z obróbką). Jak bym go zobaczył we śnie, to na pewno byłby to 'koszmar'.
-
Mimo, iż nie jestem lekarzem, to wstępnie bym stwierdził, problemy z wątrobeaux i nerkami. A poważnie to jak można oceniać czyjąś twórczość po jednym, kilku czy nawet kilkunastu zdjęciach. Mogę Ci dać "Lajka" bo wyraziście oddany charakter portretowanego, kadrowanie po uszach, ale kolory zgrane. Zgrzytem jest faktura czapki, ale nie bije po oczach.
-
ten człowiek to mieszkaniec Birmy namiętnie żujący betel, bardzo zniszczona twarz - dlatego też taka obróbka aby to uwydatnić (mocno podciągane kontrasty lokalne - stąd ta dziwna poświata). On wyglądał jakby żył w świecie horroru ale uśmiechał się, był pogodny, radosny stąd kontrast wyglądu i uśmiechu.
-
Jak dla mnie - kadr dałbym bardziej w prawo i minimalnie wyżej, a poza tym ok.
Co do obróbki to mi się nie podoba, przegięta - za Kolegami powyżej.
IMHO, skoro była zabawa z obróbką, mógłbyś spróbować na tym modelu zasymulować Dragana Andrzej Dragan PHOTOGRAPHY, wg mnie model się nadaje. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz tutorial jak to zasymulować w PS. Chętnie zobaczyłbym wynik tej zabawy.
-