-
Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja
Witam wszystkich.
Przez najbliższy rok (począwszy od października 2013) planuję podróże w piękne, odległe jak i bliższe miejsca które zawsze marzyłem zobaczyć, oczywiście nie rozstając się na krok z aparatem.
Szukam towarzysza/towarzyszki/towarzyszów podróży. Oczywiście jak nikogo nie znajdę, będę jeździł sam, ale wiadomo w dwójkę albo w grupie raźniej i fajniej.
W odległe miejsca – Kenia i Chiny wolałbym polegać na biurze podróży, np. EccoTravel organizuje ciekawe wyprawy.
Jeśli chodzi o destynacje europejskie, planowanie i bookowanie przelotów/dojazdu na własną rękę.
Kilka słów o mnie: jestem 23-letnim studentem z Gdańska, fotografią zajmuję się od ładnych 7 lat, natomiast 'zawodowo' fotografią stockową gdzie osiągnąłem całkiem dobrą pozycję i która właściwie jest moją pełnoetatową pracą, na tym również skupiałbym się podczas podróży.
Myślę, że potrafię się z każdym dogadać i jestem elastyczny w kwestii dopracowywania szczegółów podróży.
Moje powyższe plany, jak widać, opisałem w ogólnikach, dlatego powtarzam jeszcze raz – jestem otwarty na planowanie i bardzo elastyczny w terminach.
Kontakt do mnie mnie:
photocreo@gmail.com
Pozdrawiam i z góry dzięki za zainteresowanie,
Michał
-
Odp: Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja
ile przewidujesz kosztow na taka wyprawę??
-
Chiny - 13tys zł
Kenia - 12tys zł
Kilkudniowe wypady europejskie - po około 2tys./podróż
-
to ja zamieszczę ogłoszenie towarzyskie
mam 23 i studiuję w Warszawie, również szukam towarzystwa na wyprawy fotograficzne i w sumie nie tylko stricte fotograficzne
niestety z powodów finansowych w moim przypadku wchodzi raczej Europa środkowa i wschodnia
airhead@tlen.pl
-
To ja też ;-)
Jakby ktoś planował w 2013 Nepal (z trekkingiem tak do 5-5.5tys mnpm) albo Nową Zelandię to zapraszam :)
(opcja bez biura podróży)