Canon EOS 300D, statyw - mój wybór
[scroll:1ab5b952b4]:!: Witam :!:[/scroll:1ab5b952b4]
Jestem nowym użytkownikiem forum i proszę o wybaczenie jeżeli popełnię jakiś błąd (np. poruszę temat już przedyskutowany lub umieszczę posta nie tam gdzie trzeba...
Fotografowałem już różnymi aparatami od Creativa PC-CAM 880 do Canona G5. Doszedłem do wniosku, że to fotograf robi zdjęcia a nie aparat, więc ładną fotkę można zrobić i tym wspomnianym Creativem... :D
Obecnie stoję przed problemem zakupu aparatu cyfrowego dla siebie (do tej pory używałem pożyczonych) i postanowiłem kupić Canona EOS 300D. Myślę, że na początek ten sprzęt wraz z obiektywem w zestawie w zupełności mi wystarczy (żeby się trochę pouczyć bo w temacie fotografii jestem wciąż zielony :lol: ...i mieć w przyszłości dostęp do innych obiektywów, lamp błyskowych, itd.).
Problemem jest wybór odpowiedniego statywu. Chciałbym wykorzystywać go do różnych zastosowań w rodzaju fotografowanie przy złym oświetleniu, fotografowanie komputerów przenośnych z bliskiej odległości czy tworzenie panoram. Jak na razie przeglądałem sklep pstryk.pl i zastanawiam się nad Velbon Sherpa 450. Dobrze by było gdyby statyw miał poziomicę i kontomierz (a ten Velbon pewnie nie ma ani jednego ani drugiego...), i kosztował około 500 zł (z głowicą). Manfrotto jest trochę za drogie... chociaż ostatecznie zdecyduję się na jakieś droższe nogi...
Co mi doradzicie :?: Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.
Re: Canon EOS 300D, statyw - mój wybór
Cytat:
Zamieszczone przez md0512
Velbon Sherpa 450. Dobrze by było gdyby statyw miał poziomicę i kontomierz (a ten Velbon pewnie nie ma ani jednego ani drugiego...), i kosztował około 500 zł (z głowicą). Manfrotto jest trochę za drogie... chociaż ostatecznie zdecyduję się na jakieś droższe nogi...
Co mi doradzicie :?: Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.