-
Kino domowe
Witam wszystkich speców o d kin domowych DVD HI-FI i pokrewnych. Mam pytanie. W niedługim czasie mam zamiar nabyć sobie taki zwykły zestawik amplituner +dvd+ zestaw głośników Cena ok. 3000. Ponieważ nie znam się na tym prawie wogóle to pytanie jaki sprzęt nabyć. Znajomy poleca Denona bądź Onkyo i wokół tych firm kręci się moja uwaga. A może coś innego. Pozdrawiam i proszę o poradę.
-
Zajrzyj na http://www.audiostereo.pl/
Na tamtejszym forum na pewno znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.
-
Tutaj sluzymy rada, jak takie cacko ladnie sfotografowac :) Bo mysle, ze za 3000 zlotych to mozna juz naprawde sensowny zestaw nabyc.
-
Ja bym sugerował pewną ostrożność w pytaniu na forach tematycznych... Jak sam wiesz najlepiej, istnieje tendencja w sugerowaniu na takich forach lepszego/droższego sprzętu ("lepiej dołożyć trochę i kupić lepszą puszkę", "tamten obiektyw ma duuuużo lepsze parametry, a kosztuje tylko XXX zł więcej" i tym podobne), bez istotnego wnikania w potrzeby. Strzeż się ;).
Osobiście kupiłem jakieś pół roku temu za ok. dwie trzecie Twojej kwoty zestaw Sony na drewnianych kolumnach - jako jedyny w kategorii do 3-4kzł nadawał się do słuchania muzyki (testowane na muzyce klasycznej). Do filmów nie wiem, nie oglądam :).
-
Nie zagladaj na zadne forum tzw audiofilskie - wciagna cie
w dyskusje o zlotych kablach i innych tego typu bzdurach!
To kompletni psychole.
Zerknij na serie digital receivers Harman Kardon, u nas sa one w bardzo
przystepnych cenach i maja mnostwo wejsc i wyjsc, zwykle
7-kanalowe audio itd. Za $500 masz super sprzet.
Jesli nie, Denon, Yamaha, Onkyo kazda z tych firm robi super receivery.
Do tego jakis zestaw glosnikow i masz ekstra setup.
-