Canon EOS R + lampa błyskowa (jaka?)
Witam, tak sobie pomyślałem, że może zaopatrzyłbym się w lampę błyskową do Rki. A co? :mrgreen: tylko szczerze mówiąc - nigdy nie miałem lampy w ręku, jestem zupełnie zielony, nie mam pojęcia z czym się to je. Wiem tylko tyle, że nie błyska się prosto w oczy :roll:
Co kupić? Z internetów na razie wyczytałem Speedlite 430EX-II. Jest coś tańszego równie dobrego, czy może jednak warto w to iść?
Odp: Canon EOS R + lampa błyskowa (jaka?)
Zobacz po ile chodzą używane 600ex-rt
Cytat:
Zamieszczone przez
mystek
Witam, tak sobie pomyślałem, że może zaopatrzyłbym się w lampę błyskową do Rki. A co? :mrgreen: tylko szczerze mówiąc - nigdy nie miałem lampy w ręku, jestem zupełnie zielony, nie mam pojęcia z czym się to je. Wiem tylko tyle, że nie błyska się prosto w oczy :roll:
Co kupić? Z internetów na razie wyczytałem Speedlite 430EX-II. Jest coś tańszego równie dobrego, czy może jednak warto w to iść?
Moim zdaniem powinieneś na wstępie wybrać system zdalnego wyzwalania: RT, Godox czy Yongnuo. Po tej decyzji łatwiej będzie wybrać lampę.
Ja wybrałem RT, kupiłem 430EX III RT, potem sterownik YN-E3-RT, potem lampę Yongnuo z RT. Wszystko to działa z R i M6II.
A taka lampa do wpięcia po prostu na stopkę w aparacie? Tak tradycyjnie. Szukam czegoś na początek, nawet nie wiem, czy mi się to przyda do czegoś, ale chcę spróbować.
Cytat:
Zamieszczone przez
mystek
A taka lampa do wpięcia po prostu na stopkę w aparacie? Tak tradycyjnie. Szukam czegoś na początek, nawet nie wiem, czy mi się to przyda do czegoś, ale chcę spróbować.
To bardzo trudne, mnie przerosło, ale możesz spróbować z jakimś modyfikatorem, odbiciami itp.
Cytat:
Zamieszczone przez
mystek
Zamierzasz focić u cioci na imieninach, czy jednak bardziej poważne foty?
Jeśli ambitnie to daj spokój z systemówkami i wejdź w lampy Quadralite vel Godox (to samo tylko inna nazwa)
1/Lampa błyskowa Godox V1 do Canon
2/Zestaw akcesoriów Godox AK-R1 Speedlite
3/Lampa plenerowa Godox AD100 PRO TTL