Pomoc w wyborze body -pilne
Pewnie zajdę za skórę, ale cóż .....liczę na pomoc
Sprawa wygląda w ten sposób: Córka jest w technikum na kierunku fotografiki i wiadomo trzeba kupić dziecku aparat. Na tym się kończy moja cała wiedza. Nauczyciel podesłał dzieciakom bardzo lakoniczny zakres wymagań sprzętowych "lustrzanka małoobrazkowa lub bezlusterkowiec" No i zaczynam przygodę w poszukiwaniu czegoś do nauki dla dziecka. Moje wybory padają na Canonona i tak Eos700D/750D, Eos1300D, eosM50, eos60D. Zdziwiło mnie, jak że nauczyciel na 700D powiedział ok, skoro jest to lustrzanka cyfrowa więc na mój prosty rozum nie jest "bezlusterkowcem ani lustrzanką małoobrazkową", ale skoro ok, to szukam w tych lustrzankach cyfrowych. Siedzę nad tym już tydzień i porównując te modele jestem bardziej zielony niż 1 dnia gdy zasiadłem przed komputerem w poszukiwaniu aparatu do nauki dla dziecka. Postanowiłem poszukać pomocy u osób znających się w temacie. Co wybrać, może coś jeszcze innego. Szukam używanego, ale z niskim "przebiegiem" i z papierami. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Odp: Pomoc w wyborze body -pilne
Cytat:
Zamieszczone przez
zielony_w_temacie