Canon 6D Mark2 ... -jaki obiektyw do tego ?
Witajcie, stałem się posiadaczem Canona 6D Mark2
Potrzebuję teraz do tego dokupić jakiś obiektyw. Budżet to max 3500zł i chodzi mi o sprzęt nowy.
Zestaw w głównej mierze będzie wykorzystywany do fotografii imprez (śluby, komunie itp itd)
Przeczytałem już pół forum i głowa mi pęka.
Do tej pory przymierzałem się do Sigmy 35mm 1.4 ale naczytałem się że nie do końca to współpracuje z 6D2 ?
Na chwilę obecną muszę się zadowolić jednym obiektywem.
Najbliższy salon Sigma Pro Centrum mam w Łodzi, myślicie że coś mi poradzą lub "zgrają" puszkę z obiektywem ?
Można powiedzieć że jestem "początkujący", 3 lata temu canon 350D wyzionął ducha i później była tylko fotografia "mobilna" i czas wrócić do gry na poważniej.
Odp: Canon 6D Mark2 ... -jaki obiektyw do tego ?
Cytat:
Zamieszczone przez
bati
Witajcie, stałem się posiadaczem Canona 6D Mark2
Potrzebuję teraz do tego dokupić jakiś obiektyw. Budżet to max 3500zł i chodzi mi o sprzęt nowy.
Zestaw w głównej mierze będzie wykorzystywany do fotografii imprez (śluby, komunie itp itd)
Przeczytałem już pół forum i głowa mi pęka.
Do tej pory przymierzałem się do Sigmy 35mm 1.4 ale naczytałem się że nie do końca to współpracuje z 6D2 ?
Na chwilę obecną muszę się zadowolić jednym obiektywem.
Najbliższy salon Sigma Pro Centrum mam w Łodzi, myślicie że coś mi poradzą lub "zgrają" puszkę z obiektywem ?
Można powiedzieć że jestem "początkujący", 3 lata temu canon 350D wyzionął ducha i później była tylko fotografia "mobilna" i czas wrócić do gry na poważniej.
na slub z jednym obiektywem? no powodzenia życze... :mrgreen:
jeśli nie da sie inaczej to moim typem jest 24-70 f/4
Nie od razu Rzym zbudowano, nie myśl że kupię obiektyw i komuś wskoczę robić reportaż ślubny :roll:
Cytat:
Zamieszczone przez
bati
Nie od razu Rzym zbudowano, nie myśl że kupię obiektyw i komuś wskoczę robić reportaż ślubny :roll:
nie mój cyrk, nie moje małpy...