jaki sprzęt na wesela, chrzciny i nie tylko
Witam :) Jestem początkującym fotografem posiadam canona 70D i kilka obiektywów: kitowy, canon 50mm/1.8 oraz kilka analogowych portretówek :) Dotychczas zajmowałam się wykonywaniem portretów znajomym, rodzinie, ale przyszedł czas, kiedy stwierdziłam, że wykonując zdjęcia mogę też zarobić :) Postanowiłam więc kupić jakiś obiektyw, który przyda mi się do wielu okazji takich jak wesela, śluby, imprezy w klubach, chrzciny, ale też sesje plenerowe :) Nie wiem co warto wybrać, zastanawiam się też nad kupnem lampy błyskowej. Do wydania mam niewielką kwotę 1500 zł, jest to niedużo, ale chciałam na początku sprzęt który pozwoli mi w jakiś sposób zacząć działalność. Myślę nad lampą i jakimś obiektywem w miarę szerokim :) Mam już kilka opcji, chciałam zapytać się która z nich będzie najbardziej odpowiednia, ale czekam też na podanie jakiś innych propozycji
1.OBIEKTYW NIKON NIKKOR 35MM F/1.8G używany bądź nowy i lampa błyskowa tutaj nie mam pojęcia jaka(która jest najtańsza i w miare spełniałaby moje amatorskie oczekiwania?)
2.OBIEKTYW TAMRON LUB SIGMA 17-50mm najlepiej używany i jakaś tania lampa błyskowa
3.OBIEKTYW Yongnuo YN-35mm,nowy kit bo mój jest stary i lampa(mie wiem czy właściwa opcja)
jeżeli chodzi o lampę to nie mam o nich zielonego pojęcia, a przyda się w ciemnych miejscach :)
Odp: jaki sprzęt na wesela, chrzciny i nie tylko
Xdddddd
--- Kolejny post ---
a no dziekuję za informacje, a ty od czego zaczynałeś? od razu miałeś 7000 na obiektyw? :P
Cytat:
Zamieszczone przez
adawozniak
a ty od czego zaczynałeś?
czytałem,czytałem, potem dłuuugo się uczyłem, potem znowu czytałem dopiero potem zaczałem robic zdjęcia za pieniadze, i zrabiac na obiektywy nie po 7000 a po 8500:mrgreen: