2-gi fotograf- jak zacząć?
Witam wszystkich forumowiczów,
na początku chciałem powiedzieć ,że jestem fotografem amatorem i dotychczas zajmowałem się fotografią krajobrazową/ przyrodniczą ,ale też raz na jakiś czas ślubna czy też fotografią chrzcin. Były to raczej imprezy rodzinne lub też z polecenia bliższego grona znajomych.
Czas chyba pójść krok dalej i nabrać nowego doświadczenia. Chciałbym zacząć występować w roli drugiego fotografa razem z profesjonalistą.
Pytanie jak zacząć robić coś takiego? Gdzie można znaleźć osoby poszukujące takich jak ja?
Fotografia nie zajmuje się od wczoraj i myślę że wiedzę jakąś mam również o sprzęcie jak i o tym jak z niego korzystać ,ale nie każdy chce współpracować z takimi osobami ,które na co dzień nie pracują i nie zarabiają na zdjęciach stąd moje pytanie :)
Z góry dzięki za pomoc ;)
Odp: 2-gi fotograf- jak zacząć?
Daj ogłoszenie (lokalny portal, OLX) albo podjedź napisz do pobliskiego fotografa, że chętnie zrobisz zdjęcia jako drugi fotograf. Jeśli robiłeś już ślub czy chrzest to zrób sobie nawet skromne portfolio i uderzaj jako jedyny fotograf. Jak zaczniesz od niskiej stawki to masz szansę na pierwsze zlecenie.
Zlecenie sam w całości już robiłem jednak chciałbym zrobić coś więcej. Dowiedzieć się więcej i pracować z profesjonalnym fotografem :)
Cytat:
Zamieszczone przez
pawelp430
Zlecenie sam w całości już robiłem jednak chciałbym zrobić coś więcej. Dowiedzieć się więcej i pracować z profesjonalnym fotografem :)
To znajdź go i zapytaj czy chce pracować z tobą
Cytat:
Zamieszczone przez
Tom77
To znajdź go i zapytaj czy chce pracować z tobą
Większość odpowie, że nie chce. Chyba że kolega będzie pomocnikiem do trzymania blendy.