Jaki Canon na dobry początek
Witam wszystkich,
jako, że jestem początkująca i od ponad roku marzę o swoim własnym sprzęcie do fotografowania po długim czasie szukania czegoś na internecie stwierdziłam,że najlepszym wyjściem będzie zapytać osoby,które na pewno znają się na tym lepiej niż ja i doradzą mi w wyborze lustrzanki.Dysponuję 1500 zł. Liczę na Wasze rady;)
Odp: Jaki Canon na dobry początek
Nowy, używany ? budżet na obiektyw jest czy 1500 na całość ?
Początkująca i 1500PLN. tylko dwie składowe. Napisz coś więcej. Co chciałabyś fotografować, jakie plany na przyszłość (fotograficzne).
Cytat:
Zamieszczone przez
Piotrus117
Początkująca i 1500PLN. tylko dwie składowe. Napisz coś więcej. Co chciałabyś fotografować, jakie plany na przyszłość (fotograficzne).
W tej cenie niestety nie mozna wybierac w L'kach.
Kup to na co Cie stac. Eos'a 1xxx z 18-55.
Cytat:
Zamieszczone przez
Enejra
stwierdziłam,że najlepszym wyjściem będzie zapytać osoby,które na pewno znają się na tym lepiej niż ja i doradzą mi w wyborze lustrzanki
Nie jestem pewien, czy to najlepszy pomysł, tu króluje przekonanie, że jeśli lustro nie jest FF, i nie ma kilku stałek L, to nie da się tym robić dobrych - przepraszam, ŻADNYCH zdjęć :D
Tłumaczenie dla początkujących: "lustro" = lustrzanka, "FF" - z matrycą o fizycznych rozmiarach zbliżonych do 24x36mm, "stałki" - obiektywy o stałej ogniskowej, czyli "nie zoomy", "L" - oznaczenie profesjonalnych obiektywów Canona.
Popularne lustrzanki mają matryce o mniejszych fizycznie rozmiarach, co ma swoje znaczenie dla możliwości i uzyskiwanych efektów zdjęć.
Cytat:
Zamieszczone przez
Enejra
od ponad roku marzę o swoim własnym sprzęcie do fotografowania
Osoby początkujące najczęściej mówią, że chcą kupić jakiś "lepszy aparat", taki, który wystarczy "na kilka lat". Niestety, zwracają mniejszą uwagę na obiektywy, a możliwości zdjęciowe zależą bardzo mocno właśnie od obiektywów.