Jakie obiektywy dla początkującego.
Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem tu nowy z fotografią dopiero zaczynam wiwec proszę o wyrozumiałość. No ale do tematu.
Zakupiłem Canona 1000D z standardowym obiektywem 18-55. A że chcę robić zdjęcia krajobrazów, zwierzęta i takie tam, makro, czasem sportowe (głównie sporty samochodowe) no i oczywiście czasem takie zwykłe "u cioci na imieninach". Raczej będę wybierał używane z racji ograniczonego budżetu. Myślałem nad sigmą lub tamronem dla mnie szczerze żadnej różnicy nie ma[emoji2] nawet pewnie nie zauważę różnicy. Ale sa tańsze z tego co widziałem. No więc pytanie, jakie obiektywy do tego? Chcę się też bawić rozmyciem tzw. bokeh ( poprawcie mnie jak źle napisalem) no i strasznie mnie jara "zamrażanie" wody. W ogóle strasznie mnie jara wszystko co z fotografią dla tego trochę moge być chaotyczny [emoji12]
Odp: Jakie obiektywy dla początkującego.
podjarałem się czytając, idę spać. Polecam poczytać forum i google :mrgreen:
tamron 16-300 załatwi sprawę! :shock:
Cytat:
Zamieszczone przez
donbruderro
Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem tu nowy z fotografią dopiero zaczynam wiwec proszę o wyrozumiałość. No ale do tematu.
Zakupiłem Canona 1000D z standardowym obiektywem 18-55. A że chcę robić zdjęcia krajobrazów, zwierzęta i takie tam, makro, czasem sportowe (głównie sporty samochodowe) no i oczywiście czasem takie zwykłe "u cioci na imieninach". Raczej będę wybierał używane z racji ograniczonego budżetu. Myślałem nad sigmą lub tamronem dla mnie szczerze żadnej różnicy nie ma[emoji2] nawet pewnie nie zauważę różnicy. Ale sa tańsze z tego co widziałem. No więc pytanie, jakie obiektywy do tego? Chcę się też bawić rozmyciem tzw. bokeh ( poprawcie mnie jak źle napisalem) no i strasznie mnie jara "zamrażanie" wody. W ogóle strasznie mnie jara wszystko co z fotografią dla tego trochę moge być chaotyczny [emoji12]
Kup cokolwiek i tak pewnie będziesz zajarany
18-55 is + 55-250 is + 50 1.8 stm
Cytat:
Zamieszczone przez