Aparat/Obiektyw/Statyw - do 3000zł
Witam, mój budżet to 3000zł. Nie znam się za bardzo na fotografowaniu, ale szybko nadrabiam. Aparat będzie mi potrzebny do robienia zdjęć panoramicznych mieszkań w celu montowania wirtualnych wizyt. Nie interesuje mnie sprzęt używany. Jaki obiektyw będzie najlepszy do tego typu ujęć? O statyw też od razu bym prosił.
Z góry dziękuję :).
Odp: Aparat/Obiektyw/Statyw - do 3000zł
canon 1200d + canon 10-18 stm + http://www.canon-board.info/pozostal.../index105.html przejrzyj kilka stron to na pewno coś dla siebie znajdziesz, celowałbym w TRIOPO / BENRO
Cytat:
Zamieszczone przez
Merol
Witam, mój budżet to 3000zł. Nie znam się za bardzo na fotografowaniu, ale szybko nadrabiam. Aparat będzie mi potrzebny do robienia zdjęć panoramicznych mieszkań w celu montowania wirtualnych wizyt. Nie interesuje mnie sprzęt używany. Jaki obiektyw będzie najlepszy do tego typu ujęć? O statyw też od razu bym prosił.
Z góry dziękuję :).
Czy masz jakiś swój wybór, czegoś sam szukałeś, czy tylko rzucasz hasło na każdym forum sprzętowym? ;)
Cytat:
Zamieszczone przez
salas
fajny zestaw i mysle ze najlepiej bo nowy :) co do statywu polecam https://www.google.co.uk/search?q=ve...n+ultra+luxi+l
sam uzywam , z duzo ciezszym zestawem. Nie ma super opcji ale aparat stoi a w pomieszczeniach nic sie nie giba, wielka zaleta to jego waga i rozmiar. powiem że dosłownie kieszonkowy.
Cytat:
Zamieszczone przez
Merol
Aparat będzie mi potrzebny do robienia zdjęć panoramicznych mieszkań w celu montowania wirtualnych wizyt.
Przydatna jest do tego głowica panoramiczna, jedna z tanich to Dobas oraz obiektyw fish-eye, da się zwykłym ale po co ta męczarnia.
Cytat:
Zamieszczone przez
r_m
Czy masz jakiś swój wybór, czegoś sam szukałeś, czy tylko rzucasz hasło na każdym forum sprzętowym? ;)
Hasło rzuciłem na trzech forach i tylko na tym dostałem konkretne odpowiedzi. Niczego sam jeszcze nie szukałem, bo kompletnie się na tym nie znam.
Cytat:
Zamieszczone przez
salas