Jaki obiektyw na imprezy?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • motomedyk
    • 2015
    • 14

Jaki obiektyw na imprezy?

Witam bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowy, dział mam nadzieje odpowiedni Tematów kilka już takich było, lecz do końca nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi
    Pytanie brzmi, jaki obiektyw wybrać na imprezy okolicznościowe. Mam tutaj na myśli wesela, studniówki, eventy - coś tego typu. Ewentualnie kluby.
    Szukając odpowiedzi natknąłem się na kilka propozycji:
    Canon 10-22
    Sigma 10-20
    Tamron 17-50
    Tamron 28-75
    Samyang 14mm
    Najlepiej przydałyby się 2 szkła. Jakieś typowo do zbliżeń i ogólnych ujęć, nie wiem nie znam się za bardzo, dlatego też pytam
    Aktualnie w posiadaniu mam Canona 550d z Sigmą 17-70 2.8/4 + stałke canona 50 1.8 + Helios 58mm (który odpada ze względu na MF). Zdjęcia oczywiście z lampą.
    Mam zamiar jednak przesiąść się na Canona 7D i stąd pytanie: czy może coś z tego co mam nada się do tego typu zdjęć
    Pozdrawiam.
  • maciek12ss
    Początki nałogu
    • 2012
    • 492

Odp: Jaki obiektyw na imprezy?

http://www.canon-board.info/fotograf...w-cz-iv-89779/ Miłej lektury
    6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)

Komentarz

• słowiczek
      Uzależniony
      • 2014
      • 759

Jesteś nowy tutaj, czy w fotografii w ogóle? 50/1.8 będzie gut, sigma, nie jestem pewien, ale próby powinieneś jakieś zrobić sam. I celuj raczej w ff, jak chcesz potańcówki cykać. 7d nie jest zły, ale bardziej byłby na miejscu tam, gdzie ja robię zdjęcia.

Komentarz

• motomedyk
        • 2015
        • 14