marcincywinski89
27-04-2015, 16:49
Witam,
Chciałem się poradzić osób bardziej doświadczonych, sprawa wygląda tak:
W ostatnim czasie pracując z moim Canonem 6D zauważyłem na (wyłączonym) wyświetlaczu pewne dziwne plamki. W pierwszej chwili byłem święcie przekonany, że są one na wyświetlaczu, jednak po jego przeczyszczeniu ściereczką zauważyłem, że ów plamki są tak jakby pod wyświetlaczem (albo pomiędzy ekranem a jakaś powierzchnia zabezpieczającą). Widoczne one są tylko na czarnym tle - czyli w momencie gdy aparat jest wyłączony, albo na bardzo ciemnych kadrach i raczej nie wpływają w drastycznym stopniu na komfort pracy czy oceny zdjęć z poziomu wyświetlacza. Nie jest to może sprzęt profesjonalny ale za pewną cenę jednak wymaga się pewnych standardów.
Stąd mam dwa pytania:
1. Czy uważacie, że warto to reklamować? (i czy w ogóle - problem jest do reklamacji?) Bo aparat działa normalnie a jednak wizyta w serwisie to zawsze wizyta w serwisie - różne rzeczy mogą się tam wydarzyć. Czasami lepiej unikać tych miejsc.
2. W przypadku jednak gdy się zdecyduje na serwis to - aparat był kupowany w sklepie Cyfrowe.pl - czy lepiej zgłosić się do nich w takim razie, czy udać się prosto do serwisu w Warszawie na ul. Żytnej? Pytam, bo nigdy jeszcze nie oddawałem aparatu do serwisu, być może z różnych przyczyn bliżej mi nie znanych, warto jest wybrać konkretny wariant.
Pozdrawiam
Chciałem się poradzić osób bardziej doświadczonych, sprawa wygląda tak:
W ostatnim czasie pracując z moim Canonem 6D zauważyłem na (wyłączonym) wyświetlaczu pewne dziwne plamki. W pierwszej chwili byłem święcie przekonany, że są one na wyświetlaczu, jednak po jego przeczyszczeniu ściereczką zauważyłem, że ów plamki są tak jakby pod wyświetlaczem (albo pomiędzy ekranem a jakaś powierzchnia zabezpieczającą). Widoczne one są tylko na czarnym tle - czyli w momencie gdy aparat jest wyłączony, albo na bardzo ciemnych kadrach i raczej nie wpływają w drastycznym stopniu na komfort pracy czy oceny zdjęć z poziomu wyświetlacza. Nie jest to może sprzęt profesjonalny ale za pewną cenę jednak wymaga się pewnych standardów.
Stąd mam dwa pytania:
1. Czy uważacie, że warto to reklamować? (i czy w ogóle - problem jest do reklamacji?) Bo aparat działa normalnie a jednak wizyta w serwisie to zawsze wizyta w serwisie - różne rzeczy mogą się tam wydarzyć. Czasami lepiej unikać tych miejsc.
2. W przypadku jednak gdy się zdecyduje na serwis to - aparat był kupowany w sklepie Cyfrowe.pl - czy lepiej zgłosić się do nich w takim razie, czy udać się prosto do serwisu w Warszawie na ul. Żytnej? Pytam, bo nigdy jeszcze nie oddawałem aparatu do serwisu, być może z różnych przyczyn bliżej mi nie znanych, warto jest wybrać konkretny wariant.
Pozdrawiam