PDA

Zobacz pełną wersję : Dużo pytań. Obiektyw, body.

KWJU
23-04-2015, 14:03
Witam serdecznie
mam kilka pytań, mam nadzieję że Mi pomożecie.
Otóż zastanawiam się nad zmianą body ( Pierwsza lust. Olympus e-510) \ myślę o zakupię nikona d3100 ( Lecz obawiam się o droższe szkła w stosunku do canona)
lub canona 500d. Który według was będzie lepszy? Bądź macie jakieś inne propozycje?.
Kolejne pytanie to; Czy Zuiko Digital 14-54 mm f/2.8-3.5 ( poprzez adapter, ?) Mogłabym podpiąć do nikona czy canona. ( Choć bardziej myślałam o canonie).
Jestem amatorszczyzną i nie wiem czy tak się da. Dlatego pytam o poradę.
Głównie zajmuję się fotografią motoryzacyjną a także albumową swoich pupili. Chciałabym je ulepszyć i mieć lepsze warunki do nauki.
Dlatego moje pytanie brzmi jak Canon 500d to jaki obiektyw?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

nniwi
23-04-2015, 15:22
hej
zostań przy e-510 to świetny aparat. Najlepsze moje zdjęcia są z czasów jak miałem e-500 i e-520, nie zmieniaj aparatu rób zdjęcia.

GalaktycznyMuczaczo
23-04-2015, 17:12
Witam serdecznie

Cześć

Otóż zastanawiam się nad zmianą body ( Pierwsza lust. Olympus e-510) \ myślę o zakupię nikona d3100 ( Lecz obawiam się o droższe szkła w stosunku do canona)
lub canona 500d. Który według was będzie lepszy? Bądź macie jakieś inne propozycje?.

oba aparaty mozesz szczegółowo sprawdzic pod tymi linkami
Test Nikon D3100 - Wstęp - Test aparatu - Optyczne.pl (http://www.optyczne.pl/148.1-Test_aparatu-Nikon_D3100-Wst%C4%99p.html)
oraz
Test Canon EOS 500D - Wstęp - Test aparatu - Optyczne.pl (http://www.optyczne.pl/102.1-Test_aparatu-Canon_EOS_500D-Wst%C4%99p.html)
Oba aparaty to bardzo podobne korpusy i na tym poziomie raczej nie skupiałbym się na jakiejs większej znaczącej różnicy co do tego gdyż takowej nie będzie, bardzeij skupiłbym się na tym co poźniej pod to podeniesz, i tutaj warto zobaczyć szklarnie obu systemów