PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie Szkło do fotografowania Samochodów motoryzacji i Dzieci i nie tylko. Ogólnik



cybermysza
23-02-2015, 18:01
Witam
Może nie będę się wielce rozpisywał, jestem już kilko letnim amatorskim amatorem ale zakupiłem sobie w końcu porządne body Canon 7D i szkło na początek 50mm f/1.8 i jest ok ale...

Nie wymagam wiele :D Potrzebuję jakiś jeden porządny obiektyw do wszystkiego ( wiem nie istnieje taki ) nie bez żartów. Moje fotografię opierają się od tego czasu głównie na temat motoryzacji jestem fanem i po prostu lubię fotografować w większości swoje auta, po prostu przychodzi sobota myję auto woskuję biorę aparat jadę w ciekawe miejsce i się denerwuję bo mi nić ładnego nie wychodzi. Teraz tknęło mnie też do pobudzenia wodzy fantazji i poczucie się nie tylko ojcem a też pro fotografem i większość czasu spędzam wieczorami na fotografowaniu mojej małej księżniczki jak sobie śpi.

I ostatnią sprawą obiektywu którego szukam już raczej z jakimś jasnym światłem ( 2.8 hmmm ?) jest ogólnie że bym mógł fotografować, Auta, Moje dziecko ( teraz nie ruchome w przyszłości biegające)i wyjazdy jakieś góry plenery czy imprezy rodzinne lub jakieś okolicznościowe imprezy motoryzacyjne.

Teraz kwestia w 50mm 1.8 brakuje mi troszkę po pierwsze WIEDZY I PRAKTYKI ( tak mi się szczerzę wydaję że po prostu nie mam takiego doświadczenia za dużo na oglądałem się zdjęć z gazet itd takich pro i coś nie wychodzi i się zniechęcam tym bardziej że -5 albo +30 stopni na powietrzu np i co raz bardziej człowiek zły :) )