Zobacz pełną wersję : Jaki teleobiektyw do pełnej klatki
pablo996
18-02-2015, 18:14
Witam jestem początkującym na forum jeśli ten temat jest w złym dziale to przepraszam. Od niedawna jestem użytkownikiem aparatu 6D i chciałbym kupić do niego jakiś dobry teleobiektyw - niestety na elke mnie nie stać myslałem nad tymi dwoma :
Sigma 70-200 mm f/2.8 EX DG APO OS HSM - Optyczne.pl (http://www.optyczne.pl/index.php?obiektyw=911)
Tamron SP 70-200 mm f/2.8 Di VC USD - Optyczne.pl (http://www.optyczne.pl/index.html?producent=76&obiektyw=1077&typ=0&moc=0&sort=)
pkoprowski
18-02-2015, 18:22
Dopóki nie określisz do czego tego obiektywu chcesz używać, nikt nie będzie w stanie Ci udzielić sensownej odpowiedzi. Czym innym się fotografuje sport na hali, a czym innym np. ptaki...
RobertON
18-02-2015, 18:39
W porównywalnej cenie jest Canon EF 70-200 f/4.0 L IS USM. Tylko do czego będzie używany ?
Napisałeś, że na elkę Cię nie stać, a oba zapropnowane obiektywy są po około 4k z niezłym hakiem.
Najtanszą altenatywą jest elka Canon EF 70-200 f/4.0L USM bez stabilizacji.
używana 70-200 f/2.8 IS nawet teraz na forum jest za 3999zł
Jeśli 2.8 nie jest Ci niezbędne to w tej cenie możesz się rozejrzeć za 70-200/4 IS.
Jeśli jednak jest to... Sigma kosztuje ~4kafli, a Tamron ~5, oczywiście za nowe, w tej cenie kupić bez problemu 70-200/2.8 nawet z IS.
Kolejna ważna kwestia- jakie będzie zastosowanie szkła?
pablo996
18-02-2015, 20:59
W sumie to będe go używał do portretów
Do portretu nie potrzebujesz zooma tylko Canona 200/2,8 L II USM: http://allegro.pl/listing/listing.php?a_enum%5B834%5D%5B1%5D=1&order=m&string=canon+200+2%2C8+L+USM+II&search_scope=category-50591&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-e-0113
Euro RTV - 40 rat 0%: Canon EF 200 mm f/2,8 L II USM - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD (http://www.euro.com.pl/obiektywy/canon-ef-200-mm-f-2-8-l-ii-usm.bhtml)
To kup 70-200/2.8 L i zostanie na 85 jeszcze;)
RobertON
18-02-2015, 21:41