Zobacz pełną wersję : 400d, monitor
piowez77
06-02-2015, 22:27
witam. kupiłem ostatnio 400d (taki kaprys). ale po przestudiowaniu instrukcji, dodam że z grubsza, za ch**ere nie mogę ogarnąć jak obserwować aktualnie fotografowany obiekt na monitorze( bo już zaczynam myśleć że nie ma takiej obcji). dodam że jestem fotolaikiem . dzięki z góry. narka
blade-mrn
06-02-2015, 22:42
Zdradź więcej szczegółów. Aparat podłączony kablem do komputera, aparat w trybie Live, oprogramowanie od canona zainstalowane i uruchomione?
piowez77
06-02-2015, 23:24
więc tak, kupiłem używanego a sprzedawca pisał że jest gotowy do pracy więc zakładam że oprogramowanie jest zainstalowane. nie podłączałem go do kompa a jeśli chodzi o live to rozumie sens tego słowa ale jak pisałem jestem laikiem i nie wiem jak to zrobić a nie mogę znaleźć w instrukcji. kupiłem go przede wszystkim żeby sprzężyć go z moim teleskopem ale czasami przydało by się zrobić "tradycyjne" zdjęce, mogę to robić przez okular ale to dość wkurzające
piowez77
07-02-2015, 00:20
tak przypuszczałem, na pewno bym gdzieś znalazł w opisie. to są skutki zakupów bez przygotowania. cierpliwość nie jest moją mocną stroną. pozdrawiam
bajker83
07-02-2015, 10:43
nie wiem bo nie miałem tej puszki w łapskach i do końca nie wiem czy bez Live da sie tak odpalić ten program :P
podłącz body za pomocą kabla do laptopa (pc) i odpal program EOS Utility zakładka Camera settings/remote shooting
GalaktycznyMuczaczo
07-02-2015, 14:19
czy to program od eos czy nawet lightroom da ci mozliwosc focenia remote, jednak ze ze względu iz aprat nie ma LV tak nie podniesie on lustra i nie przeniesie obrazu bezpośrednio na monitor. Inaczej, możliwe ze podłączysz aprat i będziesz mógł robić zdjęcia z pozycji komputera ale bez podglądu w trybie live, a zdjęcie bezpośrenio będzie wysyłane na kompa, to już musisz sprawdzić sam, bo jak widzisz warto przed zrobieniem czegoś zgłębić trochę temat samemu bo można wyjść na tym dość kiepso :)