PDA

Zobacz pełną wersję : Szukam Rady



pawlo83
04-04-2006, 11:58
otoz zaczynam prace w gazecie regionalnej i bede jeździł na mecze pilki nożnej robic zdjęcia, mecze bedą rogrywane wieczorem przy sztucznym oświetleniu, chce kupic aparat z obiektywem dobrym, taki zebym mogl robic zdjecia w takich warunkach, prosze o porade na co musze zrocic uwage przy wyborze takiego aparatu (chyba lustrzanka cyfrowa??) jaki model polecacie jaki obiektyw i jesli jest to mozliwe czekam na jakas przyblizona cene takiego zestawu - jesli macie tez adres stronki z kursem jak robic zdjecia ze wszystkimi podstawowymi informaacjami o migawce, nasiwetleniu itp itd, - (WSZAK JESTEM ZIELONY W TEJ KWESTII), prosze podajcie mi tutaj, numer gg 1047645, czekam na Wasze rady, pozdrawiam

gwozdzt
04-04-2006, 12:05
Dołączę się do pytań ;-)
Zaczynam prace jako mechanik. Nie mam o tym pojęcia :oops:
Poradźcie, jakie kupić narzędzia, gdzie je kupić, gdzie można znaleźć w necie jakies instrukcje naprawy?
HELP!!!

gietrzy
04-04-2006, 12:08
czekam na Wasze rady, pozdrawiam
20D, 70-200/2.8, 17-40/4

Zielony
04-04-2006, 12:08
1D mkII N (szybki, niesamowicie niezawodny AF w 'cieńkich' warunkach) , jakieś tele... od 135/2 w góre
Oczywiście body x2 żeby nie tracić czasu na zmienianie obiektywów.

tutaj filmik... (http://www.apple.com/uk/aperture/profiles/?kluetmeier)

PS. czemu nie napisałeś jakim dysponujesz budżetem??

Michal-Czuba
04-04-2006, 12:09
Ciekawa ta lokalna gazeta, skoro zatrudnia zielonych do robienia zdjęć... proszę bardzo, oto IMO odpowiedni zestaw:

Canon EOS 1D Mark II N
Canon 70-200mm 2.8 L IS USM
Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS USM

Czasem może przydać się coś krótszego, znacznie krótszego ... polecam więc obiektyw Canon 35 1.4 L i do tego lampę 580EX.

pawlo83
04-04-2006, 12:10
oj drwia ze mnie (to a propos postu o mechaniku), budzet - 4500 do 5000 zl

Michal-Czuba
04-04-2006, 12:13
No to masz na obiektyw (i to ledwo).

Zielony
04-04-2006, 12:15
No to masz na obiektyw (i to ledwo).