PDA

Zobacz pełną wersję : Coś nowszego jako następce A710is?



neverb4ckdown
20-01-2015, 14:30
https://canon-board.info/imgimported/2015/01/canon_powershot_a710is_5A-2.jpg
źródło (http://www.letsgodigital.org/images/producten/1348/testrapport/canon_powershot_a710is_5A.jpg)

Tak jak wyżej, posiadam Canon'a A710IS (kooooope lat).
W międzyczasie miałem inne nowsze aparaty, jak Nikon S9100, Fuji , itp.
Moje spostrzeżenia są takie, że żaden z nowszych aparatów które miałem nie zachwycił mnie tak jak zdjęcia wiekowego Canona....
Jestem amatorem fotografii więc nie chodzi tu o konkretny sprzęt do profesjonalnej fotografii, bardziej domowe warunki takie jak:
zdjęcia przedmiotów wystawianych na aukcje, okazyjne wyjazdy (wakacje itp), normalne zdjęcia "portretowe" , z dziewczyną czy też selfie (z tego wyrosłem, może raz na rok się przytrafi, ale jak wyżyj wspomniałem z żadnych zdjęć (choćby robionych do lustra) nie byłem tak zadowolony jak właśnie tych Canona).

No i tutaj nasuwa się pytanie, wiem że wiek nie oznacza wcale że teraz wszystko jest lepsze, ale czy znajdę coś od Canona (niekoniecznie najnowsze - ale nowszego) coś co może być godnym następcą dla mojego A710is? Coś co da mi porównywalne (ewentualnie lepsze [technika też idzie do przodu]) zdjęcia w dobrej cenie?
Proszę o propozycje konkretnych modeli.

Z góry dzięki za pomoc - pozdrawiam! ;)

GalaktycznyMuczaczo
20-01-2015, 21:53
Hej, jasne EOS-M

cobalt
21-01-2015, 11:31
Canon G1 X Mark II i masz spokój na najbliższe 10÷15 lat. Zakres ogniskowych (dla 35mm) - 24-120/f2,0÷3,9. Za jedyne 2 800zł.

Suchy
21-01-2015, 18:43
Zależy nowe czy używane. Jak nowe to Cobalt już podał. Jak używane to Canon G12 - ostatni prawdziwy kompakt serii G godny tej serii. Używki za ok. 800zł

marfot
26-01-2015, 19:02
Mój kolega w analogicznej sytuacji zdecydował się właśnie na G12. Wybierał, przebierał i tak wybrał...
Jest bardzo zadowolony.

Suchy
26-01-2015, 22:15