Zobacz pełną wersję : Teleobiektyw do canona 70d, prośba o poradę
Czołem Panowie i Panie,
Jestem świeży na forum i fotografią zajmuję się całkowicie amatorsko (zabawa od około 7 miesięcy), takie hobby dla odbicia od szarej codzienności.
Mam do was prośbę, zastanawiam się nad zakupem teleobiektywu do Canona 70D, ciężko mi sprecyzować do czego będzie w głównej mierze wykorzystywany bo jestem w fazie bawienia się wszystkim :-) Chciałbym porobić fotki księżyca oraz zdjęcia przyrody i trochę sportów motorowych bo to akurat druga pasja.
Jesteście w stanie coś sensownego polecić, w miarę uniwersalnego czym można by się pobawić i porobić fajne zdjęcia?? Cena… Ciężko powiedzieć, chce kupić coś fajnego co posłuży jakiś czas i da fajne efekty ale nie chciałbym wydawać 30tyś…
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Michał
canon 70-200 F4 jeśli ma być rozsądnie cenowo
jeśli zupełnie tanio to może być sigma 70-300 APO ale z tym to bym na sporty motorowe nie szedł...
70-200f4 L is albo bez
F2.8 is I lub II lub bez
100-400 pierwsza wersja
Dzięki za odpowiedzi, jeżeli chodzi o kasę to to nie jest dla mnie wyznacznik wolę wydać 10tyś i być mega zadowolonym przez dłuższy czas niż kupić coś za 2tyś i marudzić że coś jest nie do końca⌠Wiem że to fotograf robi zdjęcia a nie obiektyw ale jednak jest to dość ważny element :-)
Powiedzmy że limit 8-9tyś ale generalnie podpowiedzcie coś sensownego co ma dobry stosunek jakości do ceny, jak jest coś super za 10tyś to też piszcie bo tak jak mówiłem to nie jest kryterium ale wiecie jak to jest, każdy chce jak najtaniej:-)
Jeżeli stwierdzicie że tele za 5tyś niczym nie odbiega od tego za 12tyś też powiedzcie bo tak jak mówiłem nie jestem zawodowcem i wytwornym fotografem a amatorem i (przynajmniej na chwilę obecną) ten sprzęt służy mi do rozwijania hobby a nie działalności zarobkowej :-)
A ile chciałbyś wydać jeśli nie 30 tys.???
RobertON
18-12-2014, 17:20
70-200f4 L is albo bez
F2.8 is I lub II lub bez
100-400 pierwsza wersja
salas dobrze prawi :)