Zobacz pełną wersję : Problem z Canon 400D - nie robi zdjęć w nocy.....
Kupiłem niedawno Canona 400D z 2 obiektywami. Jestem nowicjuszem co do lustrzanek... Aparat ma dziwne objawy jak jest dość jasno robi super zdjęcia na wszystkich programach.. Gdy tylko robi się ciemno i włącza się lampa, albo od razu wyrzuca err99, albo doświetla wybiera punkty i err99. Raz na 20 prób robi zdjęcie. Przy lepszym świetle lampa działa super.... O co chodzi pomóżcie.....:!:
Kupiłem niedawno Canona 400D z 2 obiektywami. Jestem nowicjuszem co do lustrzanek... Aparat ma dziwne objawy jak jest dość jasno robi super zdjęcia na wszystkich programach.. Gdy tylko robi się ciemno i włącza się lampa, albo od razu wyrzuca err99, albo doświetla wybiera punkty i err99. Raz na 20 prób robi zdjęcie. Przy lepszym świetle lampa działa super.... O co chodzi pomóżcie.....:!:
W dzień robi zdjęcia na różnych przesłonach ? Błąd wyskakuje z obydwoma obiektywami ? W dzień z lampą nie ma takiego problemu ? Karta pamięci sprawna ? Wyjmowałeś baterię ?
Wszystko tak ... baterie mam 3 ....
Wszystko tak ... baterie mam 3 ....
Jeżeli z 2 obiektywami to raczej wina aparatu. Zrób kilka zdjęć bez lampy, na różnych ustawieniach, np przesłonie 5,6 i czasie 1/100 na trybie M
Robi jasne ładne nie prześwietlone zdjęcia próbowałem wszystkiego .... nawet 5,6 1/15
Robi jasne ładne nie prześwietlone zdjęcia próbowałem wszystkiego .... nawet 5,6 1/15
Czyli migawka odpada, przesłona w obiektywie też.
W dzień lampa działa a w nocy nie ?
teraz przy ciemnym ścwietle robi ciemne bez lampy....
--- Kolejny post ---
w dzień dokładnie tak, w nocy oprócz doświetlania już nic, chyba że akurat zrobi
--- Kolejny post ---
oczywiście bez lampy wszystko działa tylko że ciemno....:)
teraz przy ciemnym ścwietle robi ciemne bez lampy....
Domyślam, się, że będą ciemne. Mnie interesuje, czy lampa działa w dzień.
po prostu otwórz lampę, samo otworzenie może już wywalać błąd :)
ja tak miałem w nowiutkim aparacie..