SirRoot
18-09-2014, 11:58
Cześć,
mam problem ze staruszką. Pewnego dnia po sesji lampa powędrowała do torby, tego samego dnia po kilku godzinach chciałem z niej skorzystać i już nie dała się włączyć - nie pomaga wymiana baterii etc.
Oddałem do lokalnego serwisu - nie dało rady naprawić, podobno prąd jest gdzie ma być, palnik cały. Zaproponowano więc wysyłkę do serwisu na Żytnią - i tak zrobiono. Wczoraj otrzymałem tel. od serwisu który wysyłał sprzęt z informacją, że Żytnia nie naprawi sprzętu bo nie ma części zamiennych. - Pan serwisant mówił, że nigdy się z tym nie spotkał i bardzo dziwna sytuacja.. Canon nie wskazał do jest powodem awarii.
W związku z tym pytanie, czy można wymódź jakoś na serwisie podanie przyczyny awarii ? co jest zepsute?
I czy ktoś spotkał się z taką samą awarią ?
pozdr.
mam problem ze staruszką. Pewnego dnia po sesji lampa powędrowała do torby, tego samego dnia po kilku godzinach chciałem z niej skorzystać i już nie dała się włączyć - nie pomaga wymiana baterii etc.
Oddałem do lokalnego serwisu - nie dało rady naprawić, podobno prąd jest gdzie ma być, palnik cały. Zaproponowano więc wysyłkę do serwisu na Żytnią - i tak zrobiono. Wczoraj otrzymałem tel. od serwisu który wysyłał sprzęt z informacją, że Żytnia nie naprawi sprzętu bo nie ma części zamiennych. - Pan serwisant mówił, że nigdy się z tym nie spotkał i bardzo dziwna sytuacja.. Canon nie wskazał do jest powodem awarii.
W związku z tym pytanie, czy można wymódź jakoś na serwisie podanie przyczyny awarii ? co jest zepsute?
I czy ktoś spotkał się z taką samą awarią ?
pozdr.