Zobacz pełną wersję : Szybka karta pamięci do 1100D
Potrzebuję nowej karty pamięci do mojego Canona 1100D. Ciągle zacina mi się przy robienia zdjęć seryjnych i nieprzewidywalnie wyłącza mi nagrywanie podczas kręcenia filmów, zwaliłam to na kartę. Mam jakąś zwykłą, tanią - Adata 8gb mocroSD HC z adapterem na normalne SD. Nie potrzebuję większej pojemność, 8gb mi w zupełności wystarcza, chciałabym tylko żeby szybciej działała. W tym temacie jestem kompletnie zielona. Jaką kartę wybrać żeby była szybsza? Jakie parametry musi mieć żeby działała dobrze przy filmach i zdjęciach seryjnych?
Polecam coś takiego Sandisk SDHC Extreme HD VIDEO 16GB (90978) - Ceneo.pl (http://www.ceneo.pl/14838087)
lub innej firmy, przy zakupie zwróć uwagę na class, najlepiej 10.
Ja mam tego typu i niegdy mi się nie zdarzył żaden problem.
Właściwie Bangi ma rację, ale polecę Ci coś lepszego: Secure Digital SDHC 8GB Sandisk Extreme 45 MB/s (4491139926) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/secure-digital-sdhc-8gb-sandisk-extreme-45-mb-s-i4491139926.html)
Pewnie znajdziesz nawet w lepszej cenie jak poszukasz. Czemu lepsza? Skoro robisz filmy, to masz co zgrywać z karty... Jeśli masz (lub kupisz) fajny czytnik na USB 3.0, to będzie znacznie szybciej. Są jeszcze szybsze karty Extreme Pro, ale to ciut większy wydatek.
Mi nie zależy tak bardzo na szybkości zgrywania, chcę tylko żeby mi się aparat nie ciął. A kartę zawsze wkładam do laptopa i tyle, mam też jakiś czytnik, ale to jeszcze z czasów mojego starego laptopa, który nie miał wejścia na karty.
--- Kolejny post ---
czyli żeby było wystarczająco szybko ma mieć około 45mb/s?
Ma mieć Class 10 co najmniej
Secure Digital â Wikipedia, wolna encyklopedia (http://pl.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital)
gdzieś tu było poruszane na forum, że wcale takie szybkie nie są potrzebne.
mi nagrywa na karcie class 4 i nic nie przerywa :) a kolega kupił sandiska extreme 45mb/s i zacinało i wyłączało :)