Zobacz pełną wersję : [Allegro] Zemsta na FotoIT :)
http://www.allegro.pl/item94839720__canon_350d_bcm_.html
Widać że gość jest silnie zmotywowany :) Ktoś kupował coś u nich?
mattnick
27-03-2006, 23:54
uuuuuuuuuu....no to mamy chyba o jednego TIPa mniej
emisiaczek
28-03-2006, 00:10
Gosc mogl inne konto zalozyc w tym celu, co do TIP ... tanio i pewnie, tu nie ma pewnie wiec to nie byl nigdy TIP.
Co do calosci to kazdy kombinuje jak moze. Swoja droga kto kupuje minolte ;)
Jeśli to co pisze gość jest prawdą, to goście z FotoIt są kombinatorami jakich na Allegro wielu. Wysłali zły aparat, a potem wycofali się z transakcji bo cena wzrosła i chciali więcej zarobić sprzedając innym klientom po nowej cenie.
A ten numer z aukcjami prywatnymi jest stary jak świat. Wiele "firm" używa Allegro jako formy promocji, bo przy braku prowizji koszty aukcji są minimalne.
Minolciarze na forum zaczeli doradzać gościowi żeby zakończył aukcję i widzę że koleś właśnie to zrobił. Wg mnie chyba niepotrzebnie spanikował bo standardowa taktyka handlarzy to po prostu przeczekać, przecież wiadomo że klient się w końcu zmęczy... ;)
Mnie zdarzyło się już dwa razy pojechać w komentarzu od OSZUSTÓW sprzedającemu ale jak najbardziej słusznie. Jeden ma zablokowane konto i sprawę na Policji, drugi zasłużył sobie u ludzi na statystykę prawie 25% negatywów :)
Ja zamawiałem 70-200/4 u nich i żadnych problemow :) Może to wypadek przy pracy ...
heh, mój Tamron też z tego źródła :mrgreen:
Było OK, mogłem se sprawdzić itd. Co prawda też mieli niby sporo sztuk, ale na drugi dzień jak przyszedłem z laptokiem to tylko zostały dwie :roll:
Po drugie gripa BG-E2 wciskali mi z tej felernej serii. Ale jednak nie wcisnęli :oops:
Tak się teraz zastanawiam co z gwarancją w sytuacji jak nie daj Boże coś się z firmą nie ten teges?
mattnick
28-03-2006, 00:59
Jak co z gwarancją ?? Nic :) ja na kartę mam 10 lat gwarancji...kto wie czy jeszcze firma będzie istniała...
Ja dostałem gwarancje PL - wiec nie przewiduje problemów :)
Jeszcze tylko czekam na fakturke bo mieli mi dosłać (fotoit : "dystrybutor canona jescze nie przeslal nam faktur - czy mozemy wystawic na inny towar o tej samej wartosci?"... ja : "NIE" ... -> Czekam ;) )
Ja dostałem gwarancje PL - wiec nie przewiduje problemów :)
Jeszcze tylko czekam na fakturke bo mieli mi dosłać (fotoit : "dystrybutor canona jescze nie przeslal nam faktur - czy mozemy wystawic na inny towar o tej samej wartosci?"... ja : "NIE" ... -> Czekam ;) )
Masz gwarancję bez dowodu zakupu????
Znaczy nie masz gwarancjji.
Za te faktury to tak na oko 3 lata w zawiasach:cry:
Dowód zakupu mam - paragon :)
A ja nie wiem co mam :-D
Musze sprawdzić....
BTW, zawsze tak jakoś wychodzi, że czegoś nie wiem :twisted:
Że człowiek nie doinformowany :twisted:
EDIT: mam karte gwarancyjną tylko. Z przypiętym świstkiem z obiektywu tj nr serii etc. Ale pisze na niej: "Karta gwarancyjna jest dokumentem wymaganym do uznania gwarancji sprzętu".
Nic o paragonie nie pisze.
Więc luzzz....
BTW2, chyba się nic nie spierdzieli...
I hope...
Wg mnie ten gośc to lekki pieniacz i oszołom i nie za bardzo rozumie słowo "strata"
Straciłby gdyby zapłacił za paczke 2700 a dostałby z powrotem 2400
a to ze nie kupił tak tanio na ile się napalił ? cast la vie, gospodarka rynkowa
Thomason2005
28-03-2006, 10:00
A ja jestem z tego sklepu bardzo zadowolony. Moje argumenty:
Kupiłem
- Sigmę 70-300mm APO DG Super Macro
- Sigma 18-200mm
- Lampę 430EX
- Tamrona 28-75mm (używanego w bardzo dobrym stanie z roczną gwarancją)
- pamięć 1gb Sandiska Ultra II
W każdym wypadku było to naprawdę udany zakup.
Jedyny problem był z obiektywem Sigmą 18-200mm, ponieważ zakupiłem z malutkim farfoclem między szkiełkami. Zorientowałem się w trakcie testowania tego samego dnia. Pojechałem do nich na Czerniakowską w celu wymiany na inny egzemplarz. Ponieważ nie mieli już więcej na stanie, przedłużyli mi rękojmę o pół tygodnia.
Fakt - mają tam niezłe zamieszanie zwłaszcza w sobotę, kiedy dyżuruje jeden gość, który musi obsłużyć masę klientów. Faktem jest również to, że sprzedają bardzo dużo towaru, stąd też czasem trzeba zadzwonić wcześniej i zarezerwować produkt (najlepiej na nazwisko).
Myślę, że wspomniany tu przykład to kwestia bałaganu, bo goście są wg. mnie naprawdę w porządku. Wielokrotnie rozmawiałem z nimi w ich sklepie i nawet w sobotę wystawiłem gościa na cierpliwość testując dwa egzemplarze Tamrona + swoją 50mm w celu wybrania tego lepszego. Okazał się nim używany egzemplarz, więc i ten kupiłem.
Myslę że gość trochę spanikował. Ja kupowałem sprzęt u gościa z prywatnej aukcji. Kupiłem korpus i .... nie sprawdziłem go od razu. Wpadłem do domku podpinam szkło a ten mi głupoty pokazuje, erory , z flashem nie działa. Na drugi dzień telefon do sprzedajacego. Człowiek przeprosił, poprosił abym przywiózł go na drugi dzień to go wymieni. Pojechałem - wymieniłem, spokojnie sprawdziłem, człowiek nie marudził że popsułem czy coś. Normalnie. Myslę że czasem wystarczy odrobina cierpliwości i normalności. Co do ceny? Też tak bywa. Ale to wolny rynek.
beachcomber
28-03-2006, 13:29
kupilem u nich 5d i 24-105L - macalem kilka godzin, mila atmosfera, dobre rady (czyt: kup pan wiecej :mrgreen: ) - konkretni goscie - bardzo polecam ten sklep. odbieralem osobiscie w wawie
No właśnie! To jest przeca oczywiste, że ile klientów tyle opinii - tak samo jak z serwisem na Żytniej :mrgreen:
Robson01
28-03-2006, 13:54
No właśnie! To jest przeca oczywiste, że ile klientów tyle opinii - tak samo jak z serwisem na Żytniej :mrgreen:
W przypadku Żytniej to opinie są raczej w większości zgodne (czyt. negatywne :-))
Fakt, że ile klientów tyle opinii i nie sugerowałbym się kroplą w morzu. No ale numer z wysłaniem innego modelu, jeśli celowy, to wart potępienia :)
Ja tam w sumie do chłopaków z FOTOiT nic nie mam. Kupiłem u nich trochę sprzętu (ostatnio gripa do 5D) i wszystko OK. Tylko żeby byli mniej roztrzepani bo zdarzyło mi się zasuwać do nich 2 razy przez ich gapiostwo.
Ilekroć tam byłem to zawsze mieli młyn, albo się telefony urywały, albo tłumek klientów macał sprzęt w ich małym pomieszczeniu, albo znowu kurier dowoził nowy sprzęt.
Wysyłka do klienta innego modelu puszki niż zamówiony może mieć bardzo trywialny powód i być wynikiem tego co napisałem wyżej.
Ten poszkodowany tak naprawdę nie poniósł żadnej szkody materialnej, pomyłki zdarzają się każdemu, cholera wie jak wyglądały ustalenia telefoniczne, a aukcje prywatne może wystawić każdy zgodnie z regulaminem Allegro.
Chyba człowiek przesadził.
Broncobilly
28-03-2006, 17:37
ja też wole zapłacic taniej na aukcji prywatnej niż na normalnej doplacać krwiopijcom z Allegro. A jak ktoś chce naprawde tanio to niech do... ERY idzie. Ale ktoś tu kiedyś pisał że te KM 7d z firmowym kitem po 3200 były - ciekaw jestem gdzie ?
Wysyłka do klienta innego modelu puszki niż zamówiony może mieć bardzo trywialny powód i być wynikiem tego co napisałem wyżej.
Gostkowi nie chodzi głównie o to że wysłano zły model, ale o to że wcześniej powiedzieli że mają 30 sztuk na stanie, a jak się okazało że cena wzrosła to nagle magazyn zrobił się dla niego pusty i po starej cenie już dla niego zabrakło, chociaż powinni grzecznie wymienić i jeszcze przeprosić za problemy.
chociaż powinni grzecznie wymienić
a jak nie mieli juz na co , bo za te 2 dni wędrówki paczki "wyczyścilo te 30 szt
wiesz ile to jest 30 szt w skali kraju i to jeszcze w dobrej cenie ? 2-3 h sprzedaży
Gostkowi nie chodzi głównie o to że wysłano zły model, ale o to że wcześniej powiedzieli że mają 30 sztuk na stanie, a jak się okazało że cena wzrosła to nagle magazyn zrobił się dla niego pusty i po starej cenie już dla niego zabrakło, chociaż powinni grzecznie wymienić i jeszcze przeprosić za problemy.
To nie przeczy mojej teorii o przyczynie incydentu. Przecież gdyby zapakowano mu od razu 7D to sprawy by nie było, a tak... może faktycznie przez nieuwagę dostał 5D, a pozostałe 7D w międzyczasie wyszły do ludzi. Może mieli pule puszek w promocyjnej cenie ?
Nie wiem jak wyglądały ustalenia telefoniczne między stronami, ale jeżeli tak jak w tej jednostronnej relacji, to fakt, zabrakło im kultury i honoru.
Jedno jest pewne... ten koleś nic już więcej od nich nie kupi.
pantomas
29-03-2006, 09:05
a jak nie mieli juz na co , bo za te 2 dni wędrówki paczki "wyczyścilo te 30 szt
wiesz ile to jest 30 szt w skali kraju i to jeszcze w dobrej cenie ? 2-3 h sprzedaży
Ale zaraz , zaraz ... przecież dzwonił do nich ( tak napisał ) i obiecali mu wymianę w momencie POSIADANIA tych 30 sztuk 7D na stanie. A jeżeli mają taki bajzel , że to im umknęło , powinni jakoś tą pomyłkę mu zrekompensować. Tak to jest z tymi okazjami .
A ja od nich kupiłem 17-40L i obyło się "bez ofiar". Zadzwoniłem, przelałem kasę i następnego dnia obiektyw zapukał do mych drzwi. Mam zamiar kupić u nich 5D w najbliższym czasie i chcę od nich FV... ale po to to ja się osobiście wybiorę do Wawy. Według mnie chłopaki spoko, ale pier...nik to oni tam mają taki, ze im nie zazdroszczę....
apoza tym ten gościu na 90 komentarzy ma 3 neutrale i 2 negatywy... to trochę sporo... wg mnie
Rootsman
29-03-2006, 20:42
Ja kupiłem u nich 350D. Sprzęcik przyszedł szybko, wszystko ok tyle że bez faktury o której była mowa. Tłumaczyli się że zapomnieli, przepraszali itp.
Za trzecim upomnieniem telefonicznym twierdzili że cena była promocyjna i to była sprzedaż "bez faktury". Dopiero postraszenie ich urzędem podatkowym poskutkowało.
Bałagan to może mają, ale łamać podstawowych praw konsumenta im nie wolno.
Teraz pozostaje mieć nadzieje że firma nie padnie bo gwarancje szlak trafi.
Teraz pozostaje mieć nadzieje że firma nie padnie bo gwarancje szlak trafi.
A ja mam od nich szkielko na eurogwarancji (z paragonem) i sie nie boje 8)
A ja od nich kupiłem 17-40L i obyło się "bez ofiar". Zadzwoniłem, przelałem kasę i następnego dnia obiektyw zapukał do mych drzwi. Mam zamiar kupić u nich 5D w najbliższym czasie i chcę od nich FV... ale po to to ja się osobiście wybiorę do Wawy. Według mnie chłopaki spoko, ale pier...nik to oni tam mają taki, ze im nie zazdroszczę....
tak właśnie wygląda polski raczkujący kapitalizm wspierany bałaganiarstwem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.