PDA

Zobacz pełną wersję : Uwaga na zakupy w FOTOZAKUPY.PL !



onsight99
06-08-2014, 16:57
Sytuacja dość dziwna.

Kupiłem w fotozakupy blende Quantum. Była dość tandetnie wykonana brak loga na pokrowcu. Tak się złożyło, że sprezentowałem ją siostrze, a sam nabyłem kolejną już u innego sprzedawcy. Przyszedł zupełnie inny produkt. inaczej wykonany i pokrowiec z logo.

Napisałem do potozakupy.pl meial z prośbą o wyjaśnienie. Odpowiedzieli, że dostawali takie od producenta albo zaszła pomyłka w magazynie. Napisałem, do Quantum i rzeczywiście podobno mili okres przejściowy, gdzie nie było loga, ale czy konstrukcja blendy była tak zmieniona, że aż tandetna ?

Najśmieszniejsze jest to, że w międzyczasie korespondencji zamówiłem uchwyt do lampy- Quantum BK 3 - również z fotozakupy.pl i ..... przysłali zupełnie inny, dokładnie taki sam który miałem wcześniej w domu , ale nie byłem zadowolony z jakości wykonania i dlatego zdecydowałem się na BK 3.

Napisałem do fotozakupy.pl meial, że przekonuje się w twierdzeniu, że te pomyłki nie są przypadkowe i jak proponują rozwiązkać moją sytuacje.
Tym razem bez odpowiedzi od paru miesięcy....

Nie wiem czy śmiać się z tej sytuacji czy płakać. Stwierdziłem, że powinienem napisać o tym na forum.

pozdrawiam

LZ

zysk
06-08-2014, 17:49
Twoj opis zakupu jest dość chaotyczny.Trudno zlapać sens.Piszesz o kilku miesiącach bez odpowiedzi na Twoje reklamacje.
Nie telefonowałeś ?,konsultanci maja imiona i nazwiska.
Większośc spraw załatwia się szybko :tak albo nie.
btw
w w/w firmie kupiłem kilkanaście rzeczy od kilkudziesieciu pln po kilka tys.
Mogę ponarzekać tyko na ceny, bo na obsługę i dostawę :NIE .

darecky
07-08-2014, 09:35
mogli się pomylić lub celowo przesłali produkt podobny do zamówionego lecz innego producenta i w dodatku tańszy w zakupie. Ty miałeś 10 dni od dnia odbioru na zwrot bez podania przyczyny z czego nie skorzystałeś. Teraz po paru miesiącach to trochę już musztarda po obiedzie. Dlaczego, to tak jakbym zaczął płakać, że pół roku temu zamówiłem aparat canona, dostałem canon-matica, ale bez logo na pudełku i w dodatku jakiś taki dziwny. Nie do końca podobny do tego co zamówiłem, bardziej podobny do mojej starej 30-tki na klisze. Dziwny jakiś. Pewnie byś polewał i mówił do siebie jaki jeleń, ha, ha?

W tej sytuacji proponuję jedynie zarządcom forum przenieść temat do pralni lub go skasować, bo brak tu jakichkolwiek dowodów, zdjęć, skanów, korespondencji itp. Zalatuje anty reklamą od konkurencji.

Jak masz naprawdę dowodu to załóż temat zakupu TU i TU, wklej wszystkie zdjęcia przedmiotów otrzymanych, zdjęcia przedmiotów zamawianych, wykaż różnice, wykaż się korespondencją ze sklepem i opisz ich indolencję.

koraf
07-08-2014, 10:12
Kupiłem w Fotozakupy.pl wiele przedmiotów, tanich i drogich, bez najmniejszych problemów co do jakości otrzymanych przedmiotów. Kontakt telefoniczny do nich bez najmniejszego zarzutu, i da się wiele załatwić, nawet rabaty. Dla mnie opis sytuacji w poście #1 to faktycznie dziwna sytuacja. Wygląda mi to tak jakby kupujący nie skorzystał/ znał przysługujących mu praw.

tomfoot
07-08-2014, 10:22
Też nie mam żadnych uwag do zakupów w fotozakupy.pl

onsight99
07-08-2014, 10:47
Nie telefonowałem. Wszystko załatwiałem meilowo. Zazwyczaj tak załatwiam sprawy z firmami, które mają taki kontakt u siebie na stronie internetowej. Tak jak pisałem, w pierwszej sytuacji firma zachowała się ok. Napisali, że to może być pomyłka, że chętnie wymienią na swój koszt itp.
Tak konsultanci mają imiona i nazwiska . Ten również miał nie będę go przytaczał bo nie czuje takiej potrzeby. Ciesze się, że Wasz zakupy przebiegły bezproblemowo. Też mi się zdarzały zamówienia realizowane poprawnie. Przy tym pojawiły się pewne problemy.

Wyjaśniam, że za pierwszym razem odpowiedz konsultanta była natychmiastowa i pomocna tylko mi już nie zależało na wymianie blendy gdyż przekazałem ją w prezencie mojej siostrze. Gdy przy drugim zamówieniu również otrzymałem inny produkt napisałem do tego samego konsultanta z prośbą o propozycje rozwiązania sytuacji i z pytaniem czy to dzianie firmy nie jest intencjonalne bo zdarzyło się to 2 razy w przeciągu tygodni/dwóch. Ten meil został wysłany tylko raz i pozostał bez odpowiedzi. Nie dzwoniłem i nie pisałem później. Nie mam czasu parę razy pisać maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Nie skorzystałem z możliwości odesłania produktu, gdyż czekałem jakikolwiek kontakt od sprzedawcy. W moich standardach to firmie powinno zależeć na satysfakcji klienta. Postanowiłem to opisać w celach informacyjnych. Nie pisze, że firma jest nieuczciwa. Oczywiście mail mógł zaginać, pracownik może już tam nie pracuję, w magazynie może być bałagan, firma może nie przykładać się do reklamacji, mogli mieć tam klęskę żywiołową w tym czasie itp . Nie obchodzi mnie to. Do takiej sytuacji doszło i przez to powstał ten wpis. Uważam, że jest to zdarzeniu, które sprawia, że przy zakupach w fotozakupy.pl powinno się zachować czujność. Ot tyle i aż tyle...

PS. Najbardziej na wyjaśnieniu tej sytuacji powinno zależeć firmie Quantum.

pan.kolega
08-08-2014, 23:45
Onsight, to co napisałeś powyżej to dokładnie mój poglad. U mnie takie firmy pracuja jak saperzy - myla się tylko raz.
Wyjaśnianie i wydzwanianie w sprawie jakiegoś drobiazgu to ja mogę dla nich wykonać, jak mi zapłaca za czas. Pytam raz, jak nie ma z kim rozmawiać, to nie ma od kogo kupować i żegnam. Opis zdarzenia gdzieś na forum to ostatnia przysługa jaka mogę dla nich zrobić, jeśli mi się chce.

Polecam amazon.com - nie zawiódł mnie ani razu chociaż kupiłem setki fantów i czasem zwracałem podejrzany towar, wymieniałem etc.
Ale to inna klasa biznesu.

zysk
09-08-2014, 00:53
Polecam amazon.com - nie zawiódł mnie ani razu chociaż kupiłem setki fantów i czasem zwracałem podejrzany towar, wymieniałem etc.
Do Polski ?

MC_
09-08-2014, 05:40
Ja kupowalem z amazon.com do Polski juz ze 13 lat temu jak nie wiecej.

pan.kolega
09-08-2014, 12:15
Też mi się wydawało, że można. Ale nie próbowałem.

salas
09-08-2014, 13:33
ja z usług foto zakupy jestem bardzo zadowolony ;)
kupowałem 60d + 40mm f/2.8 + torbę lowepro + kartę pamięci
dostałem rabacik, dzięki któremu wyszedłem cenowo najlepiej ze wszystkich możliwości :p
ale 60d dotarł uszkodzony (jakiś błąd kiedy lampę błyskową wyciągałem) nowy dotarł w ciągu 2dni, bez kosztów itd.

onsight99
10-08-2014, 11:16
pan.kolega dzięki za głos rozsądku.

Merde
14-08-2014, 10:46
Polecam amazon.com - nie zawiódł mnie ani razu chociaż kupiłem setki fantów i czasem zwracałem podejrzany towar, wymieniałem etc.
Ale to inna klasa biznesu.

Ja też polecam. 2,5 tysiaka brutto WRAZ z premią dla magazyniera. WOW! I am Amazed! :-)