PDA

Zobacz pełną wersję : POMOCY - niedługo fotografuję pierwszy ślub - amator



izuu0
05-08-2014, 14:47
Witam :) Wiem, wiem.. z góry piszę, że zdaję sobie sprawę, że stworzyłam podobny wątek do czegoś co tutaj już jest. Ale wolę chyba napisać o swój sprzęt i sprawę.

Pod koniec sierpnia (tak, baardzo blisko) robię swój pierwszy reportaż ślubny.. nie jest to wieelki ślub - kameralna uroczystość w lokalu( i ja robiąca zdjęcia do 21_ + ślub.
Mój sprzęt to Canon 450d + 50mm f/1.8 . Działam też na Sigmie 18 - 250.
Specjalnie na ślub planuję dokupić już Lampę błyskową YONGNUO YN-560 II ( choć tutaj się jeszcze zastanawiam)

Jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o zdjęcia ślubne. Niby para młoda zapewnia mnie, że nie chce zdjęć profesjonalnych, a podobają im się moje - a specjalizuję się w fotografii portretowej i tutaj też jestem amatorem, ale trooszkę mniejszym.

Boję się o sprzęt.. ponieważ jeszcze nie widziałam kościoła i nie wiem w jakich warunkach będę fotografować to boję się o to, czy stałką jestem w stanie uchwycić ceremonię tak, żebym była zadowolona i para młoda która otrzyma zdjęcia. ISO na 1600 a przysłona ok. 2.0, co do Sigmy boję się o długie ogniskowe (pewnie już na sali) i o to czy wszystko będzie razem dobrze wyglądało..

Do tego dochodzi stres, bo wiadomo.. pierwszy raz fotografować coś takiego i żeby wyszło dobrze - no mam problem.. A zrobienie niewyraźnego, ciemnego lub w ogóle 'brzydkiego' zdjęcia nie będzie problemem..

Wiem, że do zdjęć w kościele potrzebne są uprawnienia których nie posiadam - chociaż para zapewnia mnie, że to nie problem, a ksiądz jest w porządku i nie będzie takich problemów stwarzał. Nie jestem pewna też czy będę w stanie zobaczyć kościół przed ceremonią co stresuje mnie jeszcze bardziej..

Proszę o pomoc i doradzenie mi ze sprzętem.. czy będę w stanie coś z niego wycisnąć na tyle, żeby wyszło w miarę okej?

becekpl
05-08-2014, 14:57
. czy będę w stanie coś z niego wycisnąć na tyle, żeby wyszło w miarę okej?