Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Przesiadka z EOSa 350D - pomoc w wyborze

Łukasz_K
29-07-2014, 14:40
Witam, właśnie odkryłem to forum. Myślę, że będę tu częściej gościł :) Na początek potrzebuję porady sprzętowej. Jako że jestem nowy na forum piszę w dziale dla początkujących.

Obecnie mam EOSa 350D z obiektywem SIGMA DC 18-200mm 3.5-6.3 i EX SIGMA DG 50mm 1.4. Aparat trochę się już wysłużył, a i technologicznie odbiega od dzisiejszych standardów. Przyszła pora na zmianę. Pierwszy pomysł to nowszy model z tej samej linii EOS 700D. Poszedłem do sklepu ale przeraził mnie plastik z jakiego zrobiona jest obudowa tego aparatu. Szorstki, nieprzyjemny w dotyku przez co aparat wygląda jak zabawka. Może to moje zboczenie zawodowe (jestem grafikiem i projektantem) ale kwestia wizualna też jest dla mnie ważna. W dodatku ma za dużo gadżetów, których nie będę używał - GPS, WiFi itd. 700D zupełnie mi nie podpasował. Przeszedł mi przez myśl nawet pomysł zmiany na NIKONA np. D5300 w podobnej cenie co EOS 700D i zbliżonych parametrach. Jednak konieczność zmiany całego osprzętu - obiektywów, lampy i innych akcesoriów jest trochę bez sensu bo sprzęt mam zadbany. Wróciłem więc do Canona, ale zacząłem myśleć o półce wyżej. 70D jest poza moim zasięgiem budżetowym, ale 60D jest już osiągalny. Myślicie że to dobry tok rozumowania? W porównaniu z moim 350D miałbym dużo nowszy technologicznie aparat w dodatku z półki wyżej. To nic, że nie najnowszy.