PDA

Zobacz pełną wersję : Moje sample z pierwszego ślubu - prośba o ocenę



robson999
03-06-2014, 13:04
Cześć!

Jakiś czas temu, znajomi poprosili mnie o to, abym wykonał dla nich sesję ślubną 31.05.2014.
Zgodziłem się pomimo tego, że nie mam zupełnie doświadczenia w takiej fotografii.
Myślałem, że to prosta sztuka, ale okazało się że jednak nie do końca, dlatego ode mnie pełen szacunek dla osób wykonujących to zawodowo.
Już na początku okazało się, że kościół jest prawie oszklony, a pogoda akurat dopisała. Nie wiedziałem zupełnie jak się ustawić do tych kadrów bojąc się niepoprawnych ekspozycji...
Mam właśnie dlatego pytanie, czy takie prześwietlenia, jak u mnie na zdjęciach są bardzo niepożądane na fotografii ślubnej?
Czy te moje kadry są w miarę estetyczne (to są pełne zdjęcia, bez przekadrowywania)?
I najważniejsze pytanie, jak podobają się Wam te kolory i ta biel sukni. Warunki w tym kościele były okropne. Żółte ściany, słońce wpadające przez wielkie okna.
Proszę Was o ocenę tych moich pierwszych fotek ślubnych.

https://drive.google.com/folderview?id=0B8zl1-7zsnNLeTdNT0lfNXVGX0k&usp=sharing


Pozdrawiam

becekpl
03-06-2014, 13:39
one są tak naprawdę nieostre czy to na tej stronie tak wyświetla?
bo jeśli są nieostre to pełna dyskwalifikacja

Cichy
03-06-2014, 13:43
No widać, że jest raz FF, raz BF, coś tam w GO zawsze się załapie. No ale same zdjęcia, cóż... Strasznie słabo.

becekpl
03-06-2014, 13:51
aaaaa to białe to panna młoda?

robson999
03-06-2014, 14:15
Dziękuję, o to mi chodziło, żeby wiedzieć jak inni to odbierają i w ogóle na czym stoję:)
Ostrość rzeczywiście na niektórych fotkach uciekła, ale tez zauważyłem, że Picasa mi je troche "wygładza". Po za tym nie są w ogóle doostrzone, więc mam nadzieję że jak się za nie zabiorę w PS, to jakoś to będzie wyglądało, tymbardziej, że mam ich ok 1600 szt:)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawaim

centur
03-06-2014, 14:15