Zobacz pełną wersję : Kolejny Canon Cashback 2014
Salesman
17-05-2014, 22:01
Ptaszki ćwierkają na mieście, że w poniedziałek rusza kolejna akcja cashback czyli zwrot kasy dla klienta który kupi aparat lub obiektyw Canon z listy produktów "cashback" w okresie trwania akcji.
Wypatrujcie news'ów w poniedziałek. :)
A tu szczegóły:
Canon Polska - Cashback (http://www.canon.pl/cashback/)
homesicalien
18-05-2014, 11:05
24-70/4 za 3200 po cashbacku... wszedłem w tryb podejmowania decyzji.
fhumargo
22-05-2014, 15:05
Czy nie mogą opuścić cen na stałe tylko zabawa w cashback i jeszcze podatek dowalą w skarbowym
Czy nie mogą opuścić cen na stałe tylko zabawa w cashback i jeszcze podatek dowalą w skarbowym
Canon Polska ma za małą sprzedaż i nie wyrabiają planu albo przywalili za duże marże dla siebie i teraz w inny sposób niż cashback głupio im obniżać cenę. A tak z ciekawości z poprzedniego cashbacku wszystkim już zwrócili kasę?
Fotopstryczek
22-05-2014, 21:15
Czy nie mogą opuścić cen na stałe tylko zabawa w cashback i jeszcze podatek dowalą w skarbowym
O to chodzi by wydawało się tanio, a później trzeba podatek opłacać ;)
i jeszcze podatek dowalą w skarbowym
Jaki podatek ? To przychód czy darowizna?
robson999
22-05-2014, 22:01
Jaki podatek ? To przychód czy darowizna?
Przychód (PIT-8C).
filemoon
22-05-2014, 22:06
Wy prawde mowicie o tym zgloszeniu zwrotu?
niestety prawda...przy składaniu wniosku na ostatni cashback(2013/2014), canon informował o tym.
A wracając do tematu, błyskadełko by się przydało 600ex
A jak biorę na firmę to jak taki cachback jest traktowany?
filemoon
23-05-2014, 08:07
Ja siedze na wyspach i takich udziwnien tutaj nie ma. Przekazuje wyrazy wspolczucia. Rozumiem ze jak dostaniecie darmowego jogurta to tez zglaszac trzeba, lub promocje w sklepie gdzie za kupno cherbatki daja kubek?
robson999
23-05-2014, 09:01
Ja siedze na wyspach i takich udziwnien tutaj nie ma. Przekazuje wyrazy wspolczucia. Rozumiem ze jak dostaniecie darmowego jogurta to tez zglaszac trzeba, lub promocje w sklepie gdzie za kupno cherbatki daja kubek?
Nie, bez przesady, sprawa nie dotyczy takich pierdółek:)
Każdy udokumentowany przychód,(a środki z promocji Cashback do takich należą), trzeba wykazać w zeznaniu podatkowym za dany rok i tyle. Taki mamy system i trzeba z tym żyć. Żaden problem:)
adam1004a
23-05-2014, 12:22
dla mnie to jest udziwnienie z tym cashback? jaki to mój przychód? bo ja nie rozumiem. wydałem 4000tys. z tego zwracają mi 500zł i traktują to jako mój przychód? ten system jest chory. pomijam że w tych 4000zł jest już podatek VAT i od tych 500zł cashback też jest odprowadzony VAT i jeszcze mam od 500zł z 23% vatem zapłacić podatek od dochodu?? te promocje canona to jest jakaś choroba z tym cashback, obniżyli by cenę u autoryzowanych sprzedawców np. fakturą marketingową i gra. Może nawet było by taniej bo VAT był by niższy, bo płacony od niższej kwoty
a najgorsze w tym wszystkim dla takiego konsumenta jak ja, to jest to, że przy rozliczaniu PIT moja żona się dowie, że wydałem kasę na szkło i to jest jeden z powodów dla których omijam te promocje ;)
robson999
23-05-2014, 12:57
Zgadzam się że jest to udziwnione, ale inaczej tego nie wykombinuję i Canon z promocją Cashback również:)
Otrzymujemy na konto zwrot środków z promocji, więc jakoś to musi być wykazane. Czy tego chcemy, czy nie, to i tak jest to naszym przychodem, w świetle przepisów prawa podatkowego.
Ja z tej promocji korzystałem tylko raz, jak napaliłem się strasznie na 100L, ale wtedy poprosiłem żonę, aby mi sprezentowała ten obiektyw. W innej sytuacji, gdybym chciał zataić przed nią zakup, to pewnie też nie zdecydowałbym się na tę promocję:)
EDIT
Chociaż...u nas i tak ja zajmuję się rozliczaniem:)
Natomiast dokładając do konieczności zapłacenia podatku ceny u autoryzowanych sprzedawców, w porównaniu z cenami u sprzedawców mniej autoryzowanych a również uznanych i sprawdzonych, to już w ogóle obsysa ten cashback. Gdyby lista nie była ograniczona do tych kilkunastu punktów sprzedaży, jak kiedyś (bodajże jeszcze 2 cashbacki temu), to jeszcze. A tak - nie daję się i nie kupuję. :)
filemoon
23-05-2014, 17:55
Ja z wiosennej w Irlandii kozystalem to nie byla ograniczona.
adam1004a
23-05-2014, 18:46
Ja z tej promocji korzystałem tylko raz, jak napaliłem się strasznie na 100L, ale wtedy poprosiłem żonę, aby mi sprezentowała ten obiektyw. W innej sytuacji, gdybym chciał zataić przed nią zakup, to pewnie też nie zdecydowałbym się na tę promocję:)
też najarałem się na 100L 2.8 IS, daj mi namiar na twoją żonę ;) bo moja takich prezentów nie robi, ew. po pewnym czasie zauważa fakt, że mam jakąś nową zabawkę, a mnie w tym momencie oblewa zimny pot wymyślam historię o niesamowitej okazji w biedronce lub lidlu. Tyle, że jak dostane od canona cash back to wyprzedaż eLki 100mm w bierdonce nie przejdzie ;)
adam1004a, powiesz żonie że zostałes wylosowany i zwrócili Ci kasę którą wydałeś, także obietyw dostałeś gratis ;)
wydałem 4000tys. z tego zwracają mi 500zł
Jeżeli wydałeś 4 miliony a zwracają 500 zł, to rzeczywiście kiepski interes :D
Pogadaj z księgowym o prawie podatkowym jako całości wtedy nie będziesz się tak dziwił, taki mamy klimat.
też najarałem się na 100L 2.8 IS, daj mi namiar na twoją żonę ;) bo moja takich prezentów nie robi, ew. po pewnym czasie zauważa fakt, że mam jakąś nową zabawkę, a mnie w tym momencie oblewa zimny pot wymyślam historię o niesamowitej okazji w biedronce lub lidlu. Tyle, że jak dostane od canona cash back to wyprzedaż eLki 100mm w bierdonce nie przejdzie ;)
A ja myślałem, że dorośli nie mają już takich problemów :)
robson999
24-05-2014, 10:58
też najarałem się na 100L 2.8 IS, daj mi namiar na twoją żonę ;) bo moja takich prezentów nie robi
:)
Dałbym, ale to nie ma sensu, ponieważ niedawno zapowiedziała mi, że ostatni obiektyw jaki zakupiłem, to już naprawdę ostatni. Koniec kupowania zabawek!
Z tą 100L, to była wyjątkowa sytuacja. Żona bardzo lubi zdjęcia, a mamy 4-letniego synka, więc...
Trochę nakręciłem całą sytuację, tym bardziej, że to był czerwiec, a planowaliśmy wyjazd na urlop. Wydaje mi się,że takich prezentów, to już raczej długo nie będzie:)
--- Kolejny post ---
A ja myślałem, że dorośli nie mają już takich problemów :)
Oooo, to jeszcze mało wiesz. Wszystko przed tobą:)
adam1004a
24-05-2014, 12:41
ze stopki widzę, że masz bardzo ciekawy zestaw szkiełek ;) coś czuje, że jak będzie matki boskiej pieniężnej to eLka trafi do mojej kolekcji zakupów bez których nie można się obejść, no i bura będzie dopiero w marcu/kwietniu 2015r. ;)
Mam do Was pytanie - czy faktycznie trzeba wycinac te kody z pudelka i dopiero zrobic zdjecie zeby im przeslac, czy wystarczy zrobic zdjecie bez wycinania?
ps
prosze sie nie smiac, ale nie do konca rozumiem sens wycinania i robienia zdjecia jak mozna fotke cyknac bez tej upierdliwej czynnosci ;)
Można położyć pudełko na skaner i kod się zeskanuje... ewentualnie go potem wyciąć ze skanu.
W Cash backu 2013/2014 trzeba było psuć pudełko, by wysłać ten wycięty fragment.
No jesli trzeba bylo wyslac, to rozumiem, ale teraz na stronie jest napisane, ze wyciac i przeslac skan albo zdjecie, stad moje pytanie - po co wycinac?? :roll:
Ja zrobiłem fotkę i przyjęli bez problemu. Tylko przytnij w programie tak, coby nie było widać fragmentów pudełka, tak na wszelki wypadek :)
Ok - dzieki. A dostales zwrot?
pan.kolega
05-06-2014, 10:00
No jesli trzeba bylo wyslac, to rozumiem, ale teraz na stronie jest napisane, ze wyciac i przeslac skan albo zdjecie, stad moje pytanie - po co wycinac?? :roll:
Po to właśnie każa wycinać, żeby przy odsprzedaży następny nabywca nie miał watpliwości, że cashback już był skasowany. Przy większych rabatach Canona zawsze towar natychmiast pojawia się w masowych ilościach na różnych ebayach i craigslistach. Kiedy w pudełku jest dziura potencjalny (albo już dokonany) nabywca odpala Google i dowiaduje się jaki naprawdę świetny interes zrobił, i jakim dobrym wujkiem jest Canon a nie sprzedawca spekulant cashbackowy, który zgarnał cały profit.
Sorry - ale Ty tak powaznie??? :shock:
Wybacz - ale jak sie kupuje towar z rynku wtornego, to nabywce interesuje przede wszystkim stan techniczny i cena, a nie za ile ktos cos kupił :idea:
Czy gdyby Tobie trafilo sie uzywane szklo w dobrej cenie a dowiedzialbys sie, ze sprzedajacy kupil to z rabatem, to bys zrezygnowal z kupna dla samego faktu, iz nie chcesz dac sprzedajacemu wiecej zarobic? No prosze Cie... bez zartow. Poza tym jeszcze nie spotkalem sie z pytaniem kupujacego czy pudelko od sprzetu ma wyciety kod kreskowy czy nie i czy kupil to z jakims rabatem :D
pan.kolega
05-06-2014, 11:40
Sorry - ale Ty tak powaznie??? :shock:
Ja tu w ogóle nie wchodzę w rachubę, ja tylko życzliwie wyjaśniłem Tobie, dlaczego Canon i setki innych firm dużych i małych wymagaja wycinania UPC z pudełka a nie akceptuja kopii. Chodzi także o pewność, że nikt nie weźmie pieniędzy dwa razy za ten sam egzemplarz. Pozostaje Ci uwierzyć. W ogóle cashbacki to głupi pomysł, ale sa niezwykle popularne i nie ma na to rady.
Sprzęt z rabatami pojawia się masowo na rynku wtórnym kiedy rabaty sa jeszcze aktualne, a nie każdy studiuje aktualne obniżki. Canon daje te rabaty nie dla masowych wtórnych odprzedawców tylko dla użytkowników a dziura w pudełku daje nabywcy do myślenia, generuje pytania i odsyła do autoryzowanych dealerów.:p
mnie daje do myslenia dziura w kieszeni- a raczej co w niej bylo czyli co moglem zgubic:?
Chodzi także o pewność, że nikt nie weźmie pieniędzy dwa razy za ten sam egzemplarz.
Drogi Kolego - dziekuje bardzo za zaangazowanie sie w moje pytanie, ale wolalbym, aby napisal ktos, kto wie cos w 100%, a nie na zasadzie wlasnych, a do tego nietrafionych domyslow...
Nie ma mozliwosci dwa razy pobrac cashbacku od Canona za ten sam obiektyw, bo jak pewnie wiesz, wysylasz im m.in. nr seryjny szkla, stad bez problemu moga sprawdzic czy dany obiektyw "korzystal" juz ze zwrotu gotowki czy nie :idea: Poza tym jak pewnie rowniez wiesz, podstawa regulaminu jest fakt zakupu nowego produktu u konkretnego dystrybutora a produkty z wtornego rynku, nie moga sie ubiegac o taki zwrot :idea:
Ponawiam pytanie jak wygląda cashback w przypadku zakupu na firmę.
pan.kolega
05-06-2014, 14:34
Nie ma mozliwosci dwa razy pobrac cashbacku od Canona za ten sam obiektyw, ...
No i co z tego , że nie ma, potencjalny problem dla Canona pozostaje. Rozumiem, że nie mieści Ci się w głowie jak ludzie potrafia kombinować, ale pomyśl trochę. Ktoś, kto ma dostęp do towaru w sklepie może spisać numery seryjne, podrobić paragony slbo ich kopie i wyłudzić cashbacki. co się oczywiście zdarzało. Nie takie rzeczy się robi dla $300 za jeden znaczek pocztowy. A potem Canon legalnego nabywcę po prostu poinformuje, że już z cashbacka skorzystał i problem z głowy?:lol:
No i co z tego , że nie ma, potencjalny problem dla Canona pozostaje. Rozumiem, że nie mieści Ci się w głowie jak ludzie potrafia kombinować, ale pomyśl trochę. Ktoś, kto ma dostęp do towaru w sklepie może spisać numery seryjne, podrobić paragony slbo ich kopie i wyłudzić cashbacki. co się oczywiście zdarzało. Nie takie rzeczy się robi dla $300 za jeden znaczek pocztowy. A potem Canon legalnego nabywcę po prostu poinformuje, że już z cashbacka skorzystał i problem z głowy?:lol:
:shock:
Ok - odpuszczam... :|
No i co z tego , że nie ma, potencjalny problem dla Canona pozostaje. Rozumiem, że nie mieści Ci się w głowie jak ludzie potrafia kombinować, ale pomyśl trochę. Ktoś, kto ma dostęp do towaru w sklepie może spisać numery seryjne, podrobić paragony slbo ich kopie i wyłudzić cashbacki. co się oczywiście zdarzało. Nie takie rzeczy się robi dla $300 za jeden znaczek pocztowy. A potem Canon legalnego nabywcę po prostu poinformuje, że już z cashbacka skorzystał i problem z głowy?:lol:
Przypomina mi się sytuacja z pierwszych miesięcy funkcjonowania hipermarketów w Polsce. Wszystkie komputery na wystawach miały doskonale widoczne naklejki z kluczem Windowsa. Po ich sprzedaży nowi nabywcy dowiadywali się z radosnego komunikatu generowanego przez system, że Windows już został aktywowany na innym komputerze :)
pan.kolega
05-06-2014, 17:12
:shock:
Ok - odpuszczam... :|
Słuszna decyzja! Dziękuję!
Kiedyś oddzierałem tylko wierzchnia warstwę z symbolem UPC z tektury, ale teraz wyraźnie żadaja wycięcia dziury w pudle z cała tektura. Taka tektura z pudła od drukarki ma grubość ok 1 cm i trzeba taki klocek zapakować do koperty. Powodzenia życzę w egzekwowaniu cashbacków.8-)
WE MUST RECEIVE “PROOF OF PURCHASE” WITH CARDBOARD INTACT. DO NOT PEEL OFF
“PROOF OF PURCHASE” STICKER. (SEE SAMPLE UPC BARCODE ABOVE)
Przy okazji kolejnej edycji, nikt nie prosił o przesłanie wyciętych kodów pocztą, a jedynie skan/zdjęcie, gdzie wyraźnie widać, że wycięte są z opakowania (+oczywiście dowód zakupu). Przejrzałem regulamin (może nieco pobieżnie), nic na ten temat w sumie nie ma. Wyprowadzi mnie ktoś z błędu, czy utwierdzi w obecnie obranej drodze? :) Status wniosku od ponad tygodnia "rozpatrywany".
zeskanować, wydrukować na papierze samoprzylepnym z połyskiem, nakleić na karton, wyciąć, sfotografować, wysłać, cieszyć się całym pudełkiem :D
Pudełko mi się na nic nie zda, zagraca tylko niepotrzebnie. Chodzi tylko o ew. konieczność fizycznego odesłania tekturki. Czy muszę to zrobić, pomimo przesłania zdjęć gdzie aż nadto widać wycięcie tych elementów. ;)
Korzystałem właśnie z cashbacka w Azji. Idzie sie do sklepu Canona z gwarancją i fakturą i wypłacają od ręki w gotówce. Może być prosto? Czemu u nas takie szopki z wycinaniem kodów?
Sent from my iPhone using Tapatalk
A są u nas sklepy Canona?
A są u nas sklepy Canona?
Mają swój stragan na Allegro. :lol:
A są u nas sklepy Canona?
Nie wiem, ale nie chodzi tu o sklep tylko o to, że nikt mi nie kazał przynosić ze sobą pudełka czy wyciętego kodu. Gwarancja i faktura wystarczają.
Poza tym to nie jest sklep, to coś bardziej jak takie stoisko jak na targach czy wystawie.
Przy okazji kolejnej edycji, nikt nie prosił o przesłanie wyciętych kodów pocztą, a jedynie skan/zdjęcie, gdzie wyraźnie widać, że wycięte są z opakowania (+oczywiście dowód zakupu). Przejrzałem regulamin (może nieco pobieżnie), nic na ten temat w sumie nie ma. Wyprowadzi mnie ktoś z błędu, czy utwierdzi w obecnie obranej drodze? :) Status wniosku od ponad tygodnia "rozpatrywany".
Wnioski rozpatrują do 14 dni więc pozostaje cierpliwie czekać, a jak wysłałeś skan paragonu i kodu z opakowania to IMHO wystarczy.
Dla mnie ten cały zwrot jest tak zrobiony, żeby z niego nie korzystać. Nawet nie rejestruje się, bo jak zobaczyłam czego wymagają, ilu informacji to sorry, ale dziękuję. Nie dostanę kasy, ale też nie podam im tylu moich danych (brakuje mi tam jedynie jeszcze nr buta ;) ), nie będę motała się z US. Mam porównanie, brałam kasę w zeszłym roku z pewnej firmy za odkurzacz i nie miałam takich problemów, motania się. Zgłosiłam produkt, odebrałam kasę i zapomniałam o wszystkim. Można? Można.
Tylko jednak szkoda sporej kwoty, a procedura z US skomplikowana nie jest. Dużo trudniej dobre zdjęcie zrobić. :) Dzisiaj dostałem potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia wniosku, teraz tylko cierpliwie na przelew czekam. Zachęca taki program do zakupów, bez CB padlo by pewnie na YN... :D
VomitroN
22-07-2014, 17:04
No właśnie. "Potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia wniosku" trochę blado ma się do "Idzie sie do sklepu Canona z gwarancją i fakturą i wypłacają od ręki w gotówce". Zostaliśmy skutecznie przyzwyczajeni do molocha biurokracji , gdzie nawet, jeśli coś się klientowi należy, zgodnie z jakimś regulaminem, to i tak na końcu musi się o to kłaniać ze zwiniętym beretem i wycinankami łowickimi z pudełka.
A jeżeli zakupiłem obiektyw w innym sklepie niż na opisane stronie Canona, to dostanę cashback ?
filemoon
30-07-2014, 18:15
Twierdza ze nie :(
W tym roku bez wysyłania wyciętych kodów kreskowych - tylko skan paragonu i wyciętych z pudełka kodó kreskowych. Masakryczna ilość danych do uzupełnienia w formularzu. Cashback dla polski a żądają nawet kodu SWIFT banku jakby było im to potrzebne do przelania na konto w polskim banku...
adi760303
22-08-2014, 10:42
W tym roku bez wysyłania wyciętych kodów kreskowych - tylko skan paragonu i wyciętych z pudełka kodó kreskowych. Masakryczna ilość danych do uzupełnienia w formularzu. Cashback dla polski a żądają nawet kodu SWIFT banku jakby było im to potrzebne do przelania na konto w polskim banku...
A skąd pewność że będzie przelew od Canona z polskiego Banku - bo np. ja dostałem z Holandii kasę - a korzystałem z 2 promocji letniej i obiektywy z Canon 5D.
Natomiast i tak jest lepiej niż lata wcześniejsze bo kody kreskowe musiało się jeszcze wysłać pocztą a to była zawsze masakra :P
Cieszmy się ze są takie akcje bo w dzisiejszych czasach człowiek się cieszy z każdej złotówki zaoszczędzonej :P
canon Cashback oszukał mnie nie wypłacili mi kasy gdzie z tym isć
Z ciekawości zapytam, czy podali z jakiego powodu?
canon Cashback oszukał mnie nie wypłacili mi kasy gdzie z tym isć
mocne stwierdzenie, może to TY czegoś nie dopatrzyłes (sprawdzałeś status wniosku?), albo zwyczajnie skonczyła sie pula kasy na sprzet który kupiłes (a może poprostu kupiłęs nie tam gdzie trzeba)
canon Cashback oszukał mnie nie wypłacili mi kasy gdzie z tym isć
do mamy
canon Cashback oszukał mnie nie wypłacili mi kasy gdzie z tym isć
Musisz złożyć do sądu rejonowego właściwego wg. Twojego miejsca zamieszkania pozew przeciwko panu Canonowi Cashbackowi. Ewentualnie możesz na własną rękę próbowac wyegzekwować swoje prawa wynajmując cyngla, niejakiego Sonyego "Fuji" Nikona.
RobertON
21-10-2014, 19:23
Ewentualnie możesz na własną rękę próbowac wyegzekwować swoje prawa wynajmując cyngla, niejakiego Sonyego "Fuji" Nikona.
Ten cyngiel najbardziej mie się spodobał :) , a newet to pseudo "Fuji" jakoś brzmi znajomo.
robertskc7
21-10-2014, 20:28
W tym roku bez wysyłania wyciętych kodów kreskowych - tylko skan paragonu i wyciętych z pudełka kodó kreskowych. Masakryczna ilość danych do uzupełnienia w formularzu. Cashback dla polski a żądają nawet kodu SWIFT banku jakby było im to potrzebne do przelania na konto w polskim banku...
Ja nic nie wycinałem. Fotka pudełka plus dowodu zakupu i kasa była we wrześniu na koncie.
Kupiłem towar wysłałem wniosek chciałem by Cashback poszedł na konto żony.(70âŹ)
wysłałem co trzeba zrobiłem zdjęcia tak jak było w załącznikach dostałem odmowe.
Zadzwoniłem i pani mi powiedziała ze dane zakupu się nie zgadzają z tym gdzie maja wysłać kasę rachunek jest zarejestrowany na kogoś innego
Pani mnie naprowadziła wysłałem jeszcze raz z nowymi zgadzającymi się danymi
Dostałem maila ze to potrwa i proszą o cierpliwość
wczoraj pisze bo ile mogę mieć cierpliwości jak już minęło 3 miesiące dziś odp. ze nie wypłaca
Jak CANON ma takie możliwości to niech sprawdzi kto płacił kartą za lampę.
Naciągacze dziś byłem w sklepie i bez łaski 100⏠taniej ta sama lampa
chyba zgłoszę się do mamy becekpl
napiszcie coś o tym nowym cashbacku
dostał ktoś ten tablet?
jak to w ogóle wygląda?
Właśnie wysłałem im zgłoszenie ale nie pasuje im mój skan etykiety.
musi być skan, nie może być fotka?
Ja zrobiłem skan ale całego boku pudełka. I cośi m nie pasuje. Tylko u mnie na ich dolna naklejkę z kodem Fotojoker przykleił swoją z kodem kreskowym. I teraz zupełnie nie wiem czy zły skan czy co ? Bo mi napisali że nie otrzymali skanu a wysłałem im ze zgłoszeniem.
Slavek40
27-10-2014, 18:07
Jest wyraźnie napisane, że kod musi być wycięty. Może dlatego "im nie pasuje".
Nie musi być skan, może być fotka, zrobiona nawet telefonem.
Znaczy dwie fotki, jedna wyciętego kodu, druga paragonu.
nie chce draznic kolegi "walczacego" z canonem ale ja swój zwrot własnie planuje wydac na 600ex, i stąd moje pytanie, czy słyszał ktos, czy może na koniec roku zrobia cos nowego w temacie caschbacku?
Jest wyraźnie napisane, że kod musi być wycięty. Może dlatego "im nie pasuje".
Nie musi być skan, może być fotka, zrobiona nawet telefonem.
Znaczy dwie fotki, jedna wyciętego kodu, druga paragonu.
Czytałem to ale to jakby bez sensu. Może ktoś wysyłała skan na ta promocje i napiszę co mu przyjęli. I jaki wpisał ten kod EAN bo ja wpisałem z małej naklejki - miał 13 cyfr.
I właśnie ta mała naklejka nachodzi na fabryczne kody .Próbowałem czy się odklei ale nie ma szans na to. Zrywa wszystko pod spodem.
Spróbuj suszarką do włosów podgrzać i powinny obydwie naklejki zejść bez problemu.
Też mnie ciekawi kiedy i czy będzie następny Cashback, bo planuje zakupy i nie wiem czy się wstrzymywać czy kupować już.
slavek_g
29-10-2014, 10:05
Czytałem to ale to jakby bez sensu. Może ktoś wysyłała skan na ta promocje i napiszę co mu przyjęli. I jaki wpisał ten kod EAN bo ja wpisałem z małej naklejki - miał 13 cyfr.
I właśnie ta mała naklejka nachodzi na fabryczne kody .Próbowałem czy się odklei ale nie ma szans na to. Zrywa wszystko pod spodem.
Cześć,
ja już swoje odklepałem w kwestii tej promocji Photo Enthusiasts. Też kupiłem 6D w Fotojokerze i miałem naklejone na pudło całe stado naklejek (na oryginalnym kodzie EAN też).
Cały czas po rejestracji otrzymywałem informację, że kod EAN jest nieprawidłowy.
Zadzwoniłem do supportu Canona, gość z pomocy technicznej powiedział mi jak ma wyglądać kod EAN - moja odpowiedź brzmiała WTF? Nie mam takiego kodu, zapewne jest zaklejony naklejkami sprzedawcy.
Założyli zgłoszenie reklamacyjne, poprosili o skan ścianki pudełka z aparatu na którym są te naklejki. Sprawa poszła do supportu anglojęzycznego, pomęczyłem ich 3 dni telefonami i zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie. Dostałem już klucz do pakietu Adobe, ale w dalszym ciągu (już ponad dwa tygodnie) czekam na info o wysyłce tabletu i cisza :)
Dodatkiem do tego true story jest to, że kumpel kupował ze mną drugie 6D w tym samym czasie i też ma drogę przez mękę z supportem canona - dokładnie taka sama sytuacja jak u mnie.
nie wiem, czy nie odpuszczę tematu
Moją sprawą już też zajmuję się support Canona. Bardzo szybko zareagowali i widać że im zależy żeby mi pomóc. Ale dopiero od wczoraj. Mam nadzieje że jakoś przez to przejdę. Na razie podali mi jaki podać prawidłowy numer EAN. Zrobiłem korektę bo miałem zły wpisany choć u mnie czepiali się o brak prawidłowego scanu kodów.
W sumie wolałem już poprzednie promocje gdzie się wysyłało kawałek z pudła i nie było takich problemów jak teraz.
Cześć,
ja już swoje odklepałem w kwestii tej promocji Photo Enthusiasts. Też kupiłem 6D w Fotojokerze i miałem naklejone na pudło całe stado naklejek (na oryginalnym kodzie EAN też).
Cały czas po rejestracji otrzymywałem informację, że kod EAN jest nieprawidłowy.
Zadzwoniłem do supportu Canona, gość z pomocy technicznej powiedział mi jak ma wyglądać kod EAN - moja odpowiedź brzmiała WTF? Nie mam takiego kodu, zapewne jest zaklejony naklejkami sprzedawcy.
Założyli zgłoszenie reklamacyjne, poprosili o skan ścianki pudełka z aparatu na którym są te naklejki. Sprawa poszła do supportu anglojęzycznego, pomęczyłem ich 3 dni telefonami i zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie. Dostałem już klucz do pakietu Adobe, ale w dalszym ciągu (już ponad dwa tygodnie) czekam na info o wysyłce tabletu i cisza :)
Dodatkiem do tego true story jest to, że kumpel kupował ze mną drugie 6D w tym samym czasie i też ma drogę przez mękę z supportem canona - dokładnie taka sama sytuacja jak u mnie.
A kogo męczyłeś telefonami nasz support czy ten za granicą ?
slavek_g
31-10-2014, 08:32
A kogo męczyłeś telefonami nasz support czy ten za granicą ?
Początkowo support w PL. Ostatecznie gdy dostałem informację że sprawa została przekazana 'wyżej' do GB poprosiłem o nr tel. Tam zadzwoniłem dwa razy. Po czym przekręciłem ponownie do supportu w PL i miły pan poinformował mnie, że ma już informację 'z góry' że wniosek jest zaakceptowany tylko muszę poczekać na zmianę statusu w systemie.
OK udało mi się załatwić. Oderwałem wszystkie naklejki bo im chodziło tylko o kod nadrukowany. A ja miałem na tym kodzie aż 2 naklejki dużą i małą i sądziłem że chcą numer z tej dużej naklejonej. Dostałem już kod do softu.
slavek_g
31-10-2014, 11:07
OK udało mi się załatwić. Oderwałem wszystkie naklejki bo im chodziło tylko o kod nadrukowany. A ja miałem na tym kodzie aż 2 naklejki dużą i małą i sądziłem że chcą numer z tej dużej naklejonej. Dostałem już kod do softu.
To i tak że udało Ci się oderwać - ja byłem świadom, że to ten kod nadrukowany na opakowaniu, ale odrywając naklejki sprzedawcy odrywał się również nadruk, więc wolałem nie ryzykować.
marimba22
31-10-2014, 18:33
Słuchajcie.. ja wczoraj (30.10.2014 r.) kupiłem Canona 6D na fotoplus.pl i zgodnie z promocją obowiązującą do 31.10.2014 mam dostać tablet (tak jak Wy) i jednocześnie powinienem się załapać na zimowy cashback, który obowiązuje od 30.10 - czekam na razie na towar i zobaczymy, czy rzeczywiście uda się skorzystać z obydwu promocji (w regulaminie jest info, że nie można dostać dwóch cashback'ow, ale nie ma wzmianki o dwóch promocjach innego typu). Jak obstawiacie ???
Też mam przeboje z Canon-Promo. Aparat Canon 6D kupiony w FotoJoker.
Ze trzy razy wysyłałam kody wycięte z pudełka, ostatnim razem było info:
Dziękujemy za zdjęcia pudełka.
Niestety nie mogliśmy zatwierdzić wniosku, ponieważ kod kreskowy EAN nie odpowiada produktowi na pudełku.
Na otrzymanych od Ciebie zdjęciach widać, że zaklejono oryginalny kod kreskowy EAN.
Prosimy usunąć tę naklejkę i przysłać nam oryginalny kod kreskowy EAN/zdjęcie oryginalnego kodu kreskowego.
Nie mogę tego zrobić bo po wycięciu karton jest rozwarstwiony i zrywa się wszystko pod spodem.
Ta promocja to żeby popsuć opinie Canon'owi chyba jest.
Support na szczęście zajął się sprawą:
Uprzejmie informujemy, że przesłała Pani prawidłowy kod EAN tylko z naklejoną nalepką sklepu.
Sprawę wyjaśniamy.
Nie wiem ile to potrwa. Sądząc z poprzednich wiadomości Canon-Promo zna juz problem zaklejania kodu EAN
przez swojego autoryzowanego sprzedawcę FotoJoker.
Pomimo to odsyła enigmatyczne komunikaty kod EAN nieprawidłowy. Denerwując klientów.
Nie rozumiem takiego postępowania. Canon robi fajną promocję, która skłoniła mnie do zakupu aparatu Canon 6D,
(bo się wahałam z powodu za wysokiej ceny jak na ten aparat)
a potem robi wszystko aby mnie zirytować i zepsuć swój jeszcze pozytywny wizerunek w moich oczach.
Gdzie tu logika? Nie rozumiem takiego postępowania...
Zamiast po rejestracji wniosku przyjrzeć się dokładnie - FotoJoker a to będą zaklejone oryginalne naklejki.
I wysłać klientowi zrozumiałą informację zwrotną - masz zaklejony kod juz się tym zajmujemy, sprawę wyjaśniamy, prosimy o cierpliwość.
To po kilka razy enigmatycznie: masz nieprawidłowy kod, prześlij prawidłowy kod.
Można zgłupieć, skąd mam wiedzieć jak wygląda ten prawidlowy.
Sadząc po długości tej wiadomości chyba jestem zirytowana ;)
Też mam przeboje z Canon-Promo. Aparat Canon 6D kupiony w FotoJoker.
Ze trzy razy wysyłałam kody wycięte z pudełka, ostatnim razem było info:
-----
Zainspirowana suszarką kilka wiadomości wcześniej, spróbowałam zerwać kody sprzedawcy, podgrzewając je suszarką, nawet zgrabnie zeszły.
Czynność trwała kilkanaście minut. Dostałam się do kodu nadrukowanego na kartonie. Na szczęście karton ma śliską wytrzymałą powłokę.
Jeszcze raz zrobiłam zdjęcie tego nieszczęsnego kodu i wysłałam do Canon-Promo.
Ciekawe co tym razem mi odpiszą?
-----
Zainspirowana suszarką kilka wiadomości wcześniej, spróbowałam zerwać kody sprzedawcy, podgrzewając je suszarką, nawet zgrabnie zeszły.
Czynność trwała kilkanaście minut. Dostałam się do kodu nadrukowanego na kartonie. Na szczęście karton ma śliską wytrzymałą powłokę.
Jeszcze raz zrobiłam zdjęcie tego nieszczęsnego kodu i wysłałam do Canon-Promo.
Ciekawe co tym razem mi odpiszą?
A numer EAN który podałaś ? Bo powinien być ten właśnie z tego nadruku z pudełka a nie z naklejek.
Wysłałam zdjęcie kodu. Nie podawałam nic bo dalej nie jestem pewna który z tych dwóch jest właściwy.
Są tam dwa numery jeden górny
XXXXBXXX[AA]
kod kreskowy
i dolny składający się z 13 cyfr
na dole jest jeszcze znak CE plus grafika
Wszystko na białym prostokącie otoczonym czarnym kolorem pudła.
NUMER EAN który musisz wpisać w formularz to 4960999964515 ( to jest ten dolny na 13 cyfr) . Ten numer musi być na tym dolnym kodzie kreskowym.
W regulaminie jest jasno napisane że podajesz numer EAN, zdjęcie lub skan rachunku i zdjęcie lub skan tych kodów z pudełka.
W stanach promocja obejmuje 24-70 2.8L II a w Europie nie Canon U.S.A. : Consumer & Home Office : Products (http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products?pageKeyCode=53) .W UK dodają pakiet Adobe lub SD wifi do wybranych produktów :(
w jaki sposób załączacie fotki tych kodów?
czy taka opcja jest w formularzu?
W stanach promocja obejmuje 24-70 2.8L II a w Europie nie Canon U.S.A. : Consumer & Home Office : Products (http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products?pageKeyCode=53) .W UK dodają pakiet Adobe lub SD wifi do wybranych produktów :(
Moim skromnym zdaniem nie ma co marudzić bo tego typ akcje to fajna sprawa. 24-70/2.8II był przy poprzednich akcjach. Wszystkich nigdy się nie zadowoli.
Moim skromnym zdaniem nie ma co marudzić bo tego typ akcje to fajna sprawa. 24-70/2.8II był przy poprzednich akcjach. Wszystkich nigdy się nie zadowoli.
Owszem fajna, jeśli uda się skorzystać. Nikt tu przecież nie marudzi, tylko Koledzy opisują swoje problemy ku przestrodze.
Moja odpowiedź nie tyczyła się problemów ku przestrodze. Przeczytaj uważnie pod czyim cytatem jest to co napisałem wcześniej, a będziesz wiedział czego dotyczy.
Canona szaleje z kolejnymi "keszbekami":
Canon CashBack na obiektywy z aparatem EOS 7D Mark II - Optyczne.pl (http://www.optyczne.pl/7638-news-Canon_CashBack_na_obiektywy_z_aparatem_EOS_7D_Mark _II.html)
A czy wysyłając dane w formularzu cashback, otrzymujecie jakieś potwierdzenie wysłania danych ? Ja próbuje już któryś raz i powraca mi na pierwszą stronę :/
w jaki sposób załączacie fotki tych kodów?
czy taka opcja jest w formularzu?
nikt nie podpowie?
w jaki sposób załączacie fotki tych kodów?
czy taka opcja jest w formularzu?
nikt nie podpowie?
a widzisz opcje "prosze wysłac kolorowy skan ... itd
to pod okienkiem dodaj kolejny produkt naciśnij kropeczke "przegladaj" i otwiera sie mozliwośc zlokalizowania plików do zamieszczenia (jesli chcesz wypełnic formularz nowego, zimowego caschbeka-bo jesli tak, to piszesz w złum watku-jest inny poświecony najnowszej promocji)
dzięki,
chodzi mi o cashback z tabletem (czyli chyba jesienny)
Sukces!
Skan kodu został przyjęty.
"Jeszcze raz dziękujemy za zgłoszenie udziału w promocji Photo Enthusiasts.
Z przyjemnością zawiadamiany, że zostało ono przetworzone i uznane za prawidłowe."
Uff... nie muszę już biegać z suszarką i podgrzewać kodów (:
Dostałam kod do Adobe Creative Cloud Photography:
Photoshop CC, Lightroom, Lightroom Mobile i innych
umożliwiających edytowanie, organizowanie, przekształcanie
i udostępnianie zdjęć niezależnie od miejsca.
To pewnie subskrypcja na 12 miesięcy.
A prócz tego w pudełku z aparatem był LightRoom 5 i PremiereElements 12
- pełne programy - nic nie znalazlam o czasowej subskrypcji.
Tablet ma dojechać nie później niż w ciągu 28 dni.
Czekam zatem cierpliwie i spokojnie.
Ps. Support jeszcze się nie odezwał w sprawie wyjaśnienia moich zaklejonych kodów przez FotoJoker.
Dziękuję za sugestię z suszarką ;)
Potwierdzam, u mnie formularz też został (w końcu po ok. 20 próbach) przyjęty. Wcześniej były jakieś problemy po stronie Canona.
slavek_g
07-11-2014, 10:28
W końcu się doczekałem! Dostałem info że przesyłka (tablet) już do mnie idzie i mogę ją monitorować na stronie DHL :)
Ciekawe jak długo będzie dostarczana z Anglii :)
marimba22
13-11-2014, 10:17
Na jakiej stronie trzeba rejestrować produkt(Canon 6D) by otrzymać tablet ???? Proszę o podpowiedź.
slavek_g
13-11-2014, 12:53
Na jakiej stronie trzeba rejestrować produkt(Canon 6D) by otrzymać tablet ???? Proszę o podpowiedź.
https://canon-photo-enthusiasts.sales-promotions.com/?country_promotion=31&lng=pl
u mnie "łyknęli" za pierwszym podejściem (cud?)
tablet ma dotrzeć za 3 tyg. (nie mam na niego pomysłu, nie używam takich wynalazków)
slavek_g
13-11-2014, 16:33
Dosłownie przed momentem był u mnie kurier :) Spodziewałem się, że ten Intuos M jest nieco mniejszy. Pół biurka mi zajmie ;(
Wczoraj przyjechał tablet. Jest wielki. Formatu A3 zapewne.
Powierzchnia robocza mniejsza od A4.
Szybko sie Canon uwinął.
Po 10 dniach od potwierdzenia poprawności rejestracji dostałam tablet.
marimba22
28-11-2014, 18:56
Słuchajcie, po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia o udziale w promocji Canon 6D z tabletem dostaliście jeszcze jakieś inne info ??? Np o wysyłce tabletu ??? Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymałem 17 listopada, minęło 12 dni i jest cisza.
dostałem maila, że dotarczą w ciągu 28 dni, uwinęli się szybciej, przesyłka dotarła z WB
marimba22
02-12-2014, 00:20
Po tej informacji w mailu o tym, że dostarczą w tablet w ciągu 28dni już nic do Was nie przysłali ???
marimba22
03-12-2014, 11:27
Mam teraz pytanie odnośnie zarejestrowania produktu do Cashbacku. Wysłałem zgłoszenie i dostałem maila z informacją o tym, że nie mają skanu nr seryjnego i kodu kresowego - dołączyłem PONOWNIE ten skan przez stronę śledzenia wniosku, ale od 3 dni cisza - brak ponownej weryfikacji. Moje pytanie dotyczy tego co zaznaczyli w mailu.
napisali: "Prosze zwrócic uwage, ze na przeslanym skanie/zdjeciu kodu kreskowego powinno byc widoczne, ze kod zostal wyciety z opakowania, a opakowanie zostalo uszkodzone. Nie jest wystarczajace do przyjecia zgloszenia przeslanie skanu samych etykiet odklejonych z pudelka." Rzeczywiście tak to robiliście ???
Mam teraz pytanie odnośnie zarejestrowania produktu do Cashbacku. Wysłałem zgłoszenie i dostałem maila z informacją o tym, że nie mają skanu nr seryjnego i kodu kresowego - dołączyłem PONOWNIE ten skan przez stronę śledzenia wniosku, ale od 3 dni cisza - brak ponownej weryfikacji. Moje pytanie dotyczy tego co zaznaczyli w mailu.
napisali: "Prosze zwrócic uwage, ze na przeslanym skanie/zdjeciu kodu kreskowego powinno byc widoczne, ze kod zostal wyciety z opakowania, a opakowanie zostalo uszkodzone. Nie jest wystarczajace do przyjecia zgloszenia przeslanie skanu samych etykiet odklejonych z pudelka." Rzeczywiście tak to robiliście ???
tak, wycinałem kody z pudełka, szkoda ci pudełka, czy jak? (dla estetyki potem wklejam na tasmie 2 stronnej, i jest OK)
niczego nie wycinałem, zrobiłem fotkę kodu, wysłałem i było ok
robertskc7
03-12-2014, 12:09
Ja korzystałem z cashback w lato i nic nie wycinałem. Kasa była 3 tyg przed terminem w mailu. Na stronie nie było nigdzie napisane o wycinaniu kodów.
robson999
16-12-2014, 09:53
Szok, ale zabawa:D
Otrzymałem maila z Canon, z informacją, że niestety ale zdjęcia kodu z opakowania nie wystarczą. Muszę natomiast wyciąć kod z pudełka, wykonać zdjęcie wyciętego kodu i przesłać jeszcze raz.
W zeszłym roku od razu wysłałem wycięty kartonik pocztą tradycyjną i wszystko było ok. W tym roku poszedłem na całość i jednak się nie udało;)
i skąd teraz weźmiesz kartonik?
robson999
16-12-2014, 14:35
Nie mam pojęcia, bo pudełko wyrzuciłem:?
Nie mam pojęcia, bo pudełko wyrzuciłem:?
Jak, po co ?
robson999
17-12-2014, 14:36
Jak, po co ?
Cichy, to był tylko żarcik, na dziwnie postawione pytanie Igora.
Hej, czy kiedykolwiek canon 85/1.8 pojawił się na liście cashback? Chciałbym zakupić to szkiełko, ale nie mam parcia na zakup i mógłbym poczekać na promocję? Tylko nie mogę nigdzie znaleźć informacji o tym, że kiedykolwiek to szkło było objęte promocją. Obawiam się że nie doczekam się takiej promocji.
Hej, witam forumowiczów...
Mam pytanie do osób które korzystały z oferty cashback w 2015 roku bądź są w stanie mi pomóc.
W regulaminie odnośnie opodatkowania zwrotu czytamy o konieczności odprowadzenia podatku na podstawie PIT-8C
Paragraf 5, punkt 10.
http://www.canon.pl/Images/Regulamin%20cashback_Q4_2014%20%20(T%26C)_final_tc m125-1210981.pdf
Jednak w internecie znalazłem informację iż od 1 stycznie 2015 podatek uległ zmianie na ryczałtowy a obowiązek odprowadzenia podatku został przeniesiony na podmiot wypłacający cashback no i zmienia się formularz PIT związany z tym (PIT-8C na PIT-8AR).
Cashback po nowemu - czyli nowe zasady opodatkowania klientów bankowych (http://www.pit.pl/aktualnosci-podatkowe/0107-cashback-po-nowemu--czyli-nowe-zasady-opodatkowania-klientow-bankowych-13801/)
W 2015 r. świadczenia cashback będą opodatkowane ryczałtem - Aktualności - Infor.pl (http://ksiegowosc.infor.pl/wiadomosci/144105,W-2015-r-swiadczenia-cashback-beda-opodatkowane-ryczaltem.html)
No i tutaj moje pytanie czy tyczy się to również zwrotu z Canona?
Dzwoniłem do Canona jednak konsultant nie był stanie mi pomóc i poinformował iż z tego co wiem zapisy z ich regulaminu wciąż są ważne oraz nie wiedzą o takiej zmianie.
Dzięki, pozdrawiam
Szok, ale zabawa:D
Otrzymałem maila z Canon, z informacją, że niestety ale zdjęcia kodu z opakowania nie wystarczą. Muszę natomiast wyciąć kod z pudełka, wykonać zdjęcie wyciętego kodu i przesłać jeszcze raz.
W zeszłym roku od razu wysłałem wycięty kartonik pocztą tradycyjną i wszystko było ok. W tym roku poszedłem na całość i jednak się nie udało;)
Potwierdzam to samo, zrobiłem skan ścianki pudełka skropowałem w paint'cie, i odpisali mi że muszę wysłać skan/zdjęcie na którym widać że pudełko zostało uszkodzone (kod został wycięty).
Potwierdzam to samo, zrobiłem skan ścianki pudełka skropowałem w paint'cie, i odpisali mi że muszę wysłać skan/zdjęcie na którym widać że pudełko zostało uszkodzone (kod został wycięty).
Gdyby nie było wymogu wycinania to nie jeden sprzedawca w kulki by leciał. Nożykiem do tapet można bardzo estetycznie wyciąć kody, a jak pedantom dziura przeszkadza zawsze można kod przykleić na taśmę, a jak i taśma przeszkadza to przecież nie ma obowiązku korzystania z cashbacku :)
niczego nie wycinałem, zrobiłem fotkę kodu i było ok.
filemoon
15-01-2015, 09:41
W Irlandii/UK tez niczego nie kaza wycinac ani nawet fotografowac. W formularzu wpusuje sie SN i doczepia fotke lub scan rachunku. Polska ciagle 3ci swiat.
Czy wie ktoś jaka jest wysokość podatku od cashbacku ?
Na poprzedniej stronie jest link i tam pisza cos o 19% ale nie wiem :D sprawdz sam
Czy wie ktoś jaka jest wysokość podatku od cashbacku ?
Za rok 2014 wg skali podatkowej, czyli dla większości 19%.
--- Kolejny post ---
Na poprzedniej stronie jest link i tam pisza cos o 19% ale nie wiem :D sprawdz sam
Dziękujemy za informację, napisz jeszcze czego nie wiesz.
Dlaczego się cieszysz ze swojej niewiedzy?
Lubie sie cieszyc i ciesze sie z roznych rzeczy, chociaz z niewiedzy niekoniecznie.
Mimo, ze nie wiedzialem to odpowiedz byla poprawna, wiec nie rozumiem, czemu sie czepiasz :)
Pytam się, taka ciekawość świata.
winiarro
10-02-2015, 20:34
Czy ktoś wie jak rozliczyć się z cashback-u gdy produkt był brany na fakturę VAT (na firmę)? Co Canon przysyła? Bo osobom indywidualnym to PIT, a w regulaminie nic nie ma wzmianki o tym przypadku.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.