PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc w decyzji kupna obiektywu do canona 7d

mariolek8
23-04-2014, 23:23
Witam, jestem amatorem fotografowania, jest to moja pasja. Robię dużo zdjęć, sprawia mi to dużą przyjemność. Za dwa tygodni wyjeżdżam na wczasy do Portugalii i chcę sobie kupić obiektyw szerokokątny. zastanawiam się nad canon U2275 Canon EF 8-15mm f/4L rybie oko lub U3756 TOKINA AT-X 11-16mm F/2.8 f2.8II PRO . Chciałabym uzyskać większe pole widzenia , robić zdjęcia bliżej i mieć możliwość zrobienia zdjęcia dużych obiektów z bliska. Mam nadzieję że dosyć jasno wyraziłam o co mi chodzi. Dużo fotografuję jedzenie, ponieważ mam bloga kulinarnego i myślę że mogłabym uzyskać ciekawe efekty z obiektywem rybie oko. Proszę o opinie o obiektywie canan 8-15mm, czy można zrobić zdjęcie osób z bliska żeby nie byli zdeformowani, duże nosy itp. Trochę te pytania śmieszne ale zawsze każdy kiedyś zaczynał i stawał się trochę mądrzejszy:p:oops: Dziękuje i pozdrawiam

GalaktycznyMuczaczo
23-04-2014, 23:50
Witam, jestem amatorem fotografowania, jest to moja pasja. Robię dużo zdjęć, sprawia mi to dużą przyjemność. Za dwa tygodni wyjeżdżam na wczasy do Portugalii i chcę sobie kupić obiektyw szerokokątny. zastanawiam się nad canon U2275 Canon EF 8-15mm f/4L rybie oko lub U3756 TOKINA AT-X 11-16mm F/2.8 f2.8II PRO . Chciałabym uzyskać większe pole widzenia , robić zdjęcia bliżej i mieć możliwość zrobienia zdjęcia dużych obiektów z bliska. Mam nadzieję że dosyć jasno wyraziłam o co mi chodzi. Dużo fotografuję jedzenie, ponieważ mam bloga kulinarnego i myślę że mogłabym uzyskać ciekawe efekty z obiektywem rybie oko. Proszę o opinie o obiektywie canan 8-15mm, czy można zrobić zdjęcie osób z bliska żeby nie byli zdeformowani, duże nosy itp. Trochę te pytania śmieszne ale zawsze każdy kiedyś zaczynał i stawał się trochę mądrzejszy:p:oops: Dziękuje i pozdrawiam