Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Czy warto jeszcze kupić 7d ?

Bartek
22-04-2014, 21:24
Dobry wieczór;

Ciągle zmagam się z dylematem , na jaki aparat zamienic mój 600d . Wpierw byłem przekonany do 70d , głównie liczyłem na lepsze ISO i lepszy autofocus, ale okazało się, że ISO nie powala , a autofocus jest taki nowoczesny tylko z Live view. Tak więc zacząłem zastanawiać sie nad 7d , który teraz jest w cenie 70d. Patrząc na ilość zer powinien to być najlepszy aparat na APS-C. A może skorzystać z okazji i kupić 60d. Będzie trochę lepiej niż z 600d ale tez zdecydowanie taniej.
Jestem amatorem ,aparat wykorzystuję głównie w większych lub mniejszych podróżach .

becekpl
22-04-2014, 21:27
zdecydowanie warto

Adam71
22-04-2014, 21:48
Kup sobie lepsze szkło najpierw to zobaczysz różnicę. A puszka mniej ważna jest. Na dobrym szkle nie tracisz kasy a na takim 70D stracisz bardzo dużo. 7D nowe kupować to też kiepski pomysł.

tkosiada
22-04-2014, 21:58
Pomyśl jake szkiełka by Ci sie przydały podczas poróży i to bedzie lepsza inwestycja, zwłaszcza jak bedziesz je mógł podpiąc do FF, kto wie może... :)

Bolek02
22-04-2014, 21:59
W sytuacji gdzie 7D sporo staniało nie ma się nad czym zastanawiać. WARTO :)

Bartek
22-04-2014, 22:17
Szkiełka to już mam . Na codzień 15-85 , na dużego zwierza 100-400 . Ten zestaw na razie wystarczy.

Przemasl1985
22-04-2014, 22:19
7d pierwsza zbesztana 18mpx matryca, od tamtego czasu nic się w C nie poprawiło.
70d moim zdaniem nie warto. Mam 7d z przebiegiem 180tyś, wszystko działa jak w nowym, więc nie bałbym się używek.

Bartek
22-04-2014, 22:20
Szkiełka to już mam . Na codzień 15-85 , na dużego zwierza 100-400 . Ten zestaw na razie wystarczy. A FF na razie dla mnie za drogi i na zwierza lepsza mała klatka. A mozę po prostu jeszcze nie dorosłem ?? ;)

--- Kolejny post ---