PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka druga lampa i wyzwalacze.

maciek12ss
15-04-2014, 11:10
Witam.
Proszę o wytłumaczenie na chłopski rozum pewnej kwestii. Chcę kupić drugą lampę i wyzwalacze. Obie lampy mają być wyzwalane radiowo i dać się sterować z body. Mam już jedną lampę yn569exII. Myślałem nad zakupem 3 X 622c . Ale nie wiem jaką drugą lampę najlepiej było by dobrać. Proszę też wytłumaczcie mi cz będę potrzebował YONGNUO -YN-E3-RT ? czy wystarczą tylko same yn622c. Jestem zielony w tych tematach więc proszę o wyrozumiałość.

banan82
15-04-2014, 11:21
Kup sobie 622C, nie czekaj na YN-E3-RT. Zamiast Yongnuo kup moze 600EX canona, w Hongkongu jest za 330 funtow. Gdybym mial wydawac 120 funtow na 568EXII to wolalbym dolozyc do Canona chyba (zupelnie inna jakosc wykonania).

maciek12ss
15-04-2014, 11:37
ok jeden problem z głowy. wystarczą 3 x 622c. Lampa którą posiadam w zupełności daje radę na stopce. Już sporo nią zrobiłem i nie chcę przeinwestowywać na pocątek w drogiego canona 600. Przekonany już do yn postanowiłem wybrać coś z tj firmy tylko teraz co może druga 568exII ? czy coś tańszego? nie wiem cy przyda mi się hss.. Z waszego doświadczenia z błyskania w plenerze i studio podobnym zestawem przydaje się czy nie ?

banan82
15-04-2014, 11:48
przydaje sie, lepiej go miec niz nie miec. Tymbardziej ze roznica pomiedzy lampa z HSS a ta bez to 50 funtow.....

--- Kolejny post ---

Jakosciowo te lamphy Yongnuo daja rade? Mam 622C ale uzywam z lampa Canonowska.

Lampa yongnuo to pewno jakis kompromis jesli chodzi o jakosc wykonania.

maciek12ss
15-04-2014, 12:08