PDA

Zobacz pełną wersję : Stary obiektyw do aparatu Canon Eos 650



adalbert68
11-04-2014, 13:19
Witam,
Jestem "niedzielnym" fotografem, ale chciałbym to zmienić. Dotychczas robiłem zdjęcia aparatami w trybie AUTO, jednak wielokrotnie nie spełniały one moich oczekiwań.
Planuję zakup nowego aparatu. Będzie to prawdopodobnie Canon EOS 650D . W związku z tym mam pytanie. Posiadam od wielu lat nie używaną analogową lustrzankę, kiedyś całkiem przyzwoity sprzęt - CANON EOS 620 wraz z obiektywem SIGMY. Czy można zaadoptować ten obiektyw do body lustrzanki cyfrowej Canon EOS 650D? Czy potrzebne będą jakiejś "przejściówki" ? Z tego co pamiętam, to ten obiektyw był dobrej jakości (chyba 35-135, ale nie pamiętam dokładnie, muszę go "odkopać" w szafie. Proszę o pomoc.

Sezamek
11-04-2014, 13:26
Canon EOS Technoclopedia - A Canon EOS System Overview: Camera Bodies, Lenses, Flashes, Accessories ... (http://canon-eos.bplaced.net/) Dedicated lens - Sigma i szukasz. Obiektyw 35-135 Sigmy nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami :)

adalbert68
11-04-2014, 13:33
Canon EOS Technoclopedia - A Canon EOS System Overview: Camera Bodies, Lenses, Flashes, Accessories ... (http://canon-eos.bplaced.net/) Dedicated lens - Sigma i szukasz. Obiektyw 35-135 Sigmy nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami :)
Dziękuję za szybką odpowiedź. Faktycznie, z tego co piszą, ten obiektyw nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami CANONA :(

FOTO-PAN
11-04-2014, 13:33
jeśli to stara sigma to elektronika nie bardzo będzie współpracować z nowym 650d

af będzie działać ale nie będzie można przymknąć przysłony w obiektywie ponieważ wystąpi błąd komunikacji po za tym co wydawało się dobrym szkłem z aparatem analogowym i w dodatku ff nie oznacza że będzie tak dobrze na cyfrowym asp-c

cobalt
11-04-2014, 13:42
Canon EOS 620 pracuje na obiektywach EF. Nie powinno być kłopotu z podłączeniem tego obiektywu (Sigmy) do Canona EOS 650D.

--- Kolejny post ---