PDA

Zobacz pełną wersję : Uniwersalny aparat do fotografowania aktów -jakie body? jaki obiektyw?



marc_
01-04-2014, 19:29
Witajcie,
od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem lustrzanki. Aparat ma służyć do codziennego użytku (wakacyjne wyjazdy, imprezy rodzinne, spacery, czasami jakiś mini fotoreportaż ze ślubu lub chrztu), ale przede wszystkim myślę o fotografii mojej żony, coś w tym stylu: Sesja aktu - od pomysłu do realizacji - praktyczny poradnik - Aktualności - www.SwiatAktu.pl (http://www.swiataktu.pl/sesja-aktu-od-pomyslu-do-realizacji-praktyczny-poradnik-249.html) - jak zapewne szybko się zorientowaliście nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej dziedzinie, dlatego też proszę Was drodzy użytkownicy o radę jaki aparat i jaki obiektyw polecilibyście mi aby zacząć przygodę z fotografią. Po wizycie w jednym z supermarketów, zwróciłem uwagę na Canona 60d wraz z obiektywem 18-135 lub ten sam model wraz z 17-85. Kwota jaką chciałbym przeznaczyć na sprzęt fotograficzny to ok. 3.000-4.000 zł

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za cenne rady,
marc_

centur
01-04-2014, 21:42
znasz takie powiedzenie że "jak coś jest do wszystkiego..." no ale jeśli juz to 50d/60d/650d + coś ze światłem 2.8 np 17-55 od c lub 17-50 od s lub t ...

trothlik
01-04-2014, 21:47
Ja bym jeszcze pomyślał o lampie, ostatnio mi jej brakuje. No chyba że nie masz takiej potrzeby.

RobertON
01-04-2014, 21:52
60D to dobry wybór, a 70D jeszcze lepszy.
Do tego jasny obiektyw o świetle 1,4-1,8 i powinno Ci się spokojnie udać.

Foty częściej będą we wnętrzach, choć akty na łonie natury są również fajne, a jeżeli crop - to do niego tylko jasne szkła.
Moim zdaniem daruj sobie 17-85, o czym niedawno było już pisane.
Zainwestuj w lampę.

Wykorzystaj szukaczki, bo sporo było podobnych wątków:

Przeszukaj Canon-Board.info przez Google (http://maciejko.net/cbsearch/)

--- Kolejny post ---

Zanim napisałem, Koledzy byli pierwsi.

tomfoot
01-04-2014, 21:57